Alla inlägg den 2 maj 2019

Av anonym anonym - 2 maj 2019 21:51

dagen i dag började med d kom in och sa god morgon till mig sov så gott så jag börja undra vad det nästan var till och med.

och sen 10 minuter efter det så kom mitt lilla ❤️ och sa god morgon också kom upp och åt frukost tillsammans med honom  kommer ju inte sen få se honom på en vecka eller som sagt.

var i dag till psykologen och märkte att denna gång hade jag verkligen mycket att prata om inte lite om eller vet inte när jag hade detta sist eller.

hämtade mitt lilla ❤️ runt kvart över två och hade sen väldigt bråttom att komma i väg också så klart.

skit väder i dag regn och kallt har det varit också hela dagen också.

känns väldigt udda att man kommer att vara ensam hemma en hel vecka nästan 15 dagar till och med men bara nyttigt för mig detta.

visst blev väl samtidigt lite besviken på systersonen när han plötsligt ringde och sa att han inte skulle komma hit så var ganska besviken att inte ha nån att prata med för det är det som skrämmer mig också.

även om man har d eller h här på kvällstn och prata med senare.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards