Alla inlägg den 4 maj 2019

Av anonym anonym - 4 maj 2019 23:45

jag sov så skönt och gott i matt så h.l fick smyga in till eller vid dörren ett par gånger för att se att jag andades också så klart och varför jag sov så här gott precis som natten innan är mina promenader eller powerwaöks runt hela eller halva kungsholmen som jag har gjort nu i 2 dagar också till och plus kondition på det hela också som sagt så klart.

och det brukar ju göra sitt också för den delen också.

vart kallt i dag men det som vart skönt är att ☀️☀️ har varit framme i allafall så ska ej klaga i allafall som sagt.

annars varit en lugn .

men var så lycklig på morgonen när min älskling berättade att han haft kopia nu på från kontoret tilö lägret som han är på.

och började packa ihop sina saker också som han ville att jag skulle ta hand om också tills han var här var ju en massa viktiga dokument och andra saker men jag skulle aldrig våga med pengar och andra värde saker också som har med ekonomin att göra eller. 

men lovade att ta väl hand om detta också så klart ska ställa ner i vårat privata förråd som vi har.

annars har kvälllen vart lugn också systersonen kom på kvällen så kollade vi på film också till h.l kom hit så satt vi och prata med henne också till både jag också systersonen  skulle lägga oss.

men det har varit  super bra dag och alla säger att jag verkar vara så gladar nu när mamma är i finland och bara tele kontant .

och sen kom älsklingen som hade missförstått mig också trodde jag gick ner i vikt för hans skull fast så läget inte är och ficks säga det till honom också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards