Direktlänk till inlägg 6 maj 2019

stockholm dag 104. betalda 2 resor åbo/helsingfors. & tandhygenisten & prata med mitt ❤️

Av anonym anonym - 6 maj 2019 23:45

ttjag sov som en stock i natt och riktigt skönt också till och med.

Jag tror att det har med och göra hur lycklig jag känner mig och hur bra man mår .

Men för min del så känner jag mig lycklig men på ett sånt speciellt sätt också.

 

i dag så skulle jag dra ut till värtahamnen som projekt 1 för att betala klart och både jag och systersonen fick då reda på att tunnelbanan hade sluta gå på grund av signal fel också så klart av allt.

Och systersonen som skulle till skolan och jag som hade tänkt att ta tåget själv klart gick det inte som planerat som sagt.

så blev att ta bussen dit i stället  till värtahamnen men vad gjorde det.

Och sen hade jag tänkt mig att gå där jag har tandhygenisten också men insåg att jag inte hade hunnit med detta så blev att ta bussen och det tog ungefär 5 minuter med bussen ändå.

Så ringde rörmockaren oss också som undra om jag var hemma som jag inte var.

och blev ganska nervös också med tanke på att jag var hos tandhygenisten just då också så vad mer kunde man göra egentligen.

i fall om han skulle komma så är man dock inte där och sen blir det strul med det ena till det andra också.

Men allting gick bra i allafall fick berätta för henne om min benhinne inflammation som jag hade haft i nästan 14 dagar också kände att det var bättre att ta upp den än att man måste hålla på med annat.

men det gick och putsningen gick också väldigt bra också  bra.

och sen när jag var klar och skulle gå så började jag tveka att.

med tanke på att signal felen och proppfulla bussar också var det.

så bestämde jag mig för att gå och gick då halv vägs till odenplan och sen hoppade på buss 50 där.

Men det var grymt skönt att ha en vilodag i från gymmet också.

Men dock samtidigt väldigt rastlös blev jag och visste varken ut eller in om vad man skulle ta och göra.

 

Men sen tog min älskling kontakt med så pratade vi en stund också och fick min lite nervös eftersom han berättade om en operation som han skulle ta och göra också med tanke på att han blev skjuten i benet härom för cirka en vecka sen var det.

och se nu till er som har hjälpt en person som har flytta från typ usa hur ordnar man ett uppehålls tillstånd ? och vad mer är det man ska göra ?

vad är det som man behöver för han har verkligen bestämt nu att bosätta sig här och bland annat för min skull också.

Trodde aldrig det skulle finnas så fina personer helt ärligt.



 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 28 mars 23:08


Vi sov gott jag och minis . Större sonen kom in till och sa god morgon så kom mamma. Jobbiga dagen i dag om man säger så eftersom dom åker till Finland i dag hade gårna vela följa med men när det är ungefär en halv meter snö där , men vad jag har...

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards