Alla inlägg den 13 juni 2019

Av anonym anonym - 13 juni 2019 06:51

God Morgon vakande sv att det började åska här  och det var allt en rejäl smäll också.

blev så rädd så att jag bara klev upp med rusande fart och fråga d om det var åska som man hörde som det också var  ⛈⛈⛈⛈ för åska är det som jag allt är på riktigt rädd för också.

vi var i stugan och då var  jag runt 2-3 år när det kom en rejäl åska som gjorde att jag bara stog och vrål skrek också.

sen dess vart rädd för åskan och har inte spela nån roll om det vart i stan eller om det vart ute i stugan eller nån annanstans.

Av anonym anonym - 13 juni 2019 01:45

som jag skrev runt halv sju tiden att jag blev väckt av åskan men blev skeämd och jag hoppade berkligen till också med tanke på hur rädd jag är och obehag också så klart hade mardrömaktig också.

så klev upp och frågade d om hade åskat också .

och hon skulle ju i väg hem också självklart spö regna precis det börja spö regna.

och sen kom det åska ⛈⛈⛈⛈ och hoopades att hon inte få spö regn på sig igen  eller åska som .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards