Alla inlägg den 16 juni 2019

Av anonym anonym - 16 juni 2019 22:30

mitt lilla troll väckte mig i dag och hade fått höra av mamma att det första han sa var att väcka mamma så hade han fått gå och göra det.

Men hade ändå nästan vakna till när han eller precis öppna ögonen med närmare ord.

Åt frukost och lekte med min älskling också gjorde jag sen gick vi ner till stranden också och satte oss på bryggan med min lilla älskling höll på att leka i sjön.

Så där var vi en stund med honom, dock fick jag höra av ett par grannar att dom precis hade sett en orm där i sjön som skrämde min en aning.

Och att man satt och spanade på om man såg en sånt otäckt djur i vattnet eller gräset.

Annars har dagen varit väldigt lung i dag och seg har man varit också för den delen som inte varit underligt eller så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards