Alla inlägg den 22 juni 2019

Av anonym anonym - 22 juni 2019 22:19

regn på morgonen när min lilla älskling väckte mig men kom och la sig i sängen och bädda ner sig och låg och lyssnade lite på renget som smattrade smått mot mitt hus tak.

Käkade frukosten jag och älsklingen men vi hann precis under tak när stört skur kom vräkandes ner.

Och  börja blåsa och kallt har det varit i dag också så man har stanna mesta dels inne precis som mitt lilla troll unge också.

Annars så kom en påminnelse från silja line om att jag skulle betala biljetten i dag så fick skriva till dom att jag gör detta under dagen i dag så.

Men då fick jag skit från mamma  och som gjorde att det utlöste ett rejält bråk.

Och skulle självklart dra upp den här fåniga s.j till förvaltare också som jag totalt igonerar fullständigt men detta är allt hans egna fel behandlar man mig dåligt så behandlar jag den personen på samma sätt för den ska förstå att jag inte till låter.

och dom detta fall är det s.j som är den frågan eftersom jag inte har det behovet om förvaltare bara godman .

Men själv påminnensel från silja var det som utlöste detta som sagt.

min båtbiljett var mycket billigare än vad flyget var och sen ser jag mina flygresor som till tenneriffa  den sträckan är flyg resa för mig och inte bara en ner upp ner resa då måste det verklien vara ett akut fall om jag ska göra en sån typ begravning eller ett kanske bröllopp .

Jag är kräsen som sagt och vet hur jag vill och tycker tänker och hur planerar in mina resor.

Men som sagt bara tjafs sen påminnelsen om denna kom också.

Vi alla människor är olika och olika behov som jag tror att min mamms inte riktig har insett inom denna familj.

Så jag har varit ganska ledsen i dag och väldigt arg i stället för att skrika fram nosen på min älskling så gick jag i stället ut på verandan och skrek och slog handen i räcket i stället för att göra det fram för ansiktet på min lilla troll unge.

Hellre att grannarna hör än att min troll unge ska behöva höra detta.

så på grund av detta så var vi knappt sagt hej till varandra eller pratat så vet att jag måste boka om biljetten i morgon pga mamma för att hon inte vill skjutsa  mig så att jag kunde hämta ut summan som behövdes.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards