Alla inlägg den 28 juni 2019

Av anonym anonym - 28 juni 2019 23:45

det blev i dag gymmet och tvingade dit mig själv för att komma i gång .
har vart nu soff liggandes i 2 dagar och tycker att det räckte nu.
men det var skönt även om jag inte blev svettig på det sättet som man ska men var i allafall skönt att få röra på sig i allafall.
och ska nu från och med i dag börja gå och kommer nog att hjälpa mot mensvärken i magen också hoppas jag.
men piggare nu i allafall och inte lika trött längre eller för den delen.
börja återhämta mig nu efter resan i allafall även om jag saknar mitt lilla troll mycket för det gör jag.
när jag var klar med gymmet så då hem och hämtade dom saker som skulle till den här tjejen från spock som skulle ha.
eftersom hon hade missförstått mig så trodde jag hade swish som jag inte har så blev det att hon fick sakerna typ 5 kronor är ju inte mycket alls.
kändes närmare bara skönt närmare att få bort sakerna.
men sen blev det att åka till sonens gudmor som nu hade fått klart sin lägenhet i allafall sen är det nu bara hoppas på att hon får tillbaka sina ungar nu då efter det som har hänt och som jag inte vill gå in på eller på vad som har hänt förutom att det är en förälders mardröm .
men det var i allafall en trevlig prat stund där i allafall är lite missnöjd med vissa saker här hemma som har med systersonen att göra som gjort att jag har börja vägra vissa saker nu och som jag också har ledsna på också är hans beetende med att inte hjälpa till här hemma lämnar bara allt.
typ 1 tallrik 1 kaffe kopp 1 sked 1 gaffel och 1 glas är det jag använder.
medan han tar nytt hela tiden och sen i ställer detta i diskmaskinen och när det är laddad så trycka på knappen.
så jag bara bestämde mig för att sluta med vissa saker för att jag har fått nog.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards