Alla inlägg den 1 juli 2019

Av anonym anonym - 1 juli 2019 23:45

sov bra i natt men grymt seg och träningsvärk.
inte nog med träningsvärk så då blev det att jag hade fått lite ont i halsen precis d. och systersonen också .
lite irriterad att jag fick avboka gymmet och sen att jag är irriterad på c.s också angående med paketet som var så grymt viktigt också för honom plus det här idiotiska företaget som tycker att jag ska betala summa på nästan 46:000 kr och då måste man allt vara miljonär om man ska detta så lyckades allt få ner summan på det och hoppas inte på npn annan lika sjuk summa eller.
men försökt få kontakt med c.s i dag kanske 2-3 gånger på morgonen.
till slut så skrev jag var snäll och svara om du nu är så intresserad och verkligen vill ha mig så svara nu för jag har smått börja ledsna.
visst har lite kvar att skriva så var bara en början .
så bestämde mig senare att logga ut från den app som vi pratar i.
och sen vad han säger också så klart.
öven om jag eller vi har setts prata sett varandra i video samtal så är jag på riktigt lite små kär i honom inget jag skojar om för det är sant att jag är.

Av anonym anonym - 1 juli 2019 22:45

ändrar datumet i morgon.

jag sov gott i natt trots att d skulle gnälla på om att gå och lägga mig så grymt trött på detta nu .
för det bestämmer jag själv och ingen annan än jag själv sorry.
men som gjorde att jag låtsades inte höra i morse plus sov så skönt också gjorde jag .
men seg på morgonen och inte hungrig så hoppas verkligen att min vanliga aptit är snTt tillbaka också.
men någolunda pigg och kollade på nått program bilar men kopplade av väldigt mycket också men inte så att man somnade igen bara låta kroppen vila gjorde gott och fundera på vad man nu ska ha till frukost också som vid 12:00 tiden var scones och en kopp kaffe lånade mjölk av systersonen eftersom d hade tagit det sista av min mjölk.
lagade scones ända som hände var att dom fick för mycket salt tyckte jag.
klädde på mig i gymkläder själv klar spö reng så att och vänta tills den var över.

Av anonym anonym - 1 juli 2019 20:39

känner mig lite smått förkyld så tog det lungt med cykeln i dag på gymmet

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards