Alla inlägg den 13 juli 2019

Av anonym anonym - 13 juli 2019 23:45

blev inte många timmars sömn nu denna natt men hade väldigt svårt att somna också så klart.

så inte underligt kändes som att man tvinga sig själv nästan helt ärligt.

så var ganska seg efter att d hade åkt hem  slappa fram för tv.n tänkte mycket på älsklingen som jag nu allt vill ha hit också.

plötsligt ringde och sa att hon kände sig konstig i kroppen och hade tagit feber och visade sig att hon var  sjuk och om man kunde lösa detta så klart  också som det gick efter ett tag visade det sig.

och plus skrev till kontakt personen  som har kontakt på flygplatsen  nu där älsklingens paket står och väntar på att komma hit efter nästan 3 månader nu blir det.

denna dag så blev det bara ta det lugnt och inget annat men gick ut och hämtade pengar eftersom systersonen livade hjälpa mig med båt biljetten och som har med resan att göra  för att jag få pussa på min älskling som sagt.

som saknar mig väldigt mycket också det gör han  försökt krama mig i videosamtal och  säger hela tiden jag älskar mamma och saknar mamma.

vi hade lite äenden till butiken så han följde med dit  både på han örenden och mina .

underbart väder och varmt precis som när jag hämtade ut pengarna på förmiddagen också.

men resten av dagen började jag förbereda lite saker till kommande tårtor som jag ska testa göra med annat och inte sockerpasta som man gjort vill också uppdatera min hemsida också med nytt och annorlunda saker än bara sånt med socker pasta dock bara kommer vara denoration typ blommor inget annat.

så detta har jag änga mig åt resten av kvällen och vetkligen nått jag älskat att hålla på med och tycker det är roligt också .

lägger ut en exempel dessa 2 dagar som jag har vart sysselsatt med detta osäker om  jag har lagt ut på bakbloggen eller inte .

så 2 blommor visar jag upp här.

Av anonym anonym - 13 juli 2019 22:34

i love you not for only for what you are.
but for when i am with you.

han är en del av mig och för blir

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards