Alla inlägg under juli 2019

Av anonym anonym - 18 juli 2019 02:03

hade haft ett anfall men dock 5 minuter låg detta på men efter detta så men efter det så kunde man sova i allafall tur var så klagar inte.
kom upp halv elva tiden ungefär var det.
satt och åt frukost och hennes man hjälpte mig cykeln också så klart.
satt och pratade i nån timme /timmar.
tills man la sig .
men vi hade en trevlig snack stund.
men stack hem vid halv tre tiden med cyklen.
förberedd lite saker och sen hoppa in i duschen.
och nu till detta jag som trodde var ett skämt angående mina medeciner sen vet att jag tog dom på tranebergsbron men var snabb att tillbaka hela dosetten i väskan och bara ta kvällens medecin i går också.
packade upp innehållet och kommade fick panik när jag inte hitta hela plånet eller som jag var säker till 100 att den var att ringa och om det var upp hittad men börjde misstänka att han tagit tyvärr ?

Av anonym anonym - 18 juli 2019 01:09

stått nu över en vecka jag som använde plåten sist och sen senare på kvällen la in den i ugnen ugen.

kartong & tidningarna tidningar och 2 mjölk paket ligger underst i korgen.

det jag har användt av dessa är grå bunken 2 djupa tallrika 1 kaffe kopp.

tycker att man inte tar förgivet saker det är så här det då blir också
för jag har slutat tar bara om mitt egna.

Av anonym anonym - 17 juli 2019 04:10

dagen började bra och har sovit som en stock hela natten i stort sätt också.
vakande vid 10:43 tog kontakt med sonens gudmor också eftersom det blir plan b som vi hade också .
vet inte vad jag ska säga först så om hon till min lägenhet skulle det vara jobb jobb som hon sa.
och sen sa jag plan b till henne, så blev det så.
eftersom det var fint väder bestämde jag mig att cykla dit.
men var till apoteket innan också ordna medecinerna till mig .
och då kom världens regn skur också så hag tänkte jag bara att vänta att det ska lugna sig.
pratade med mitt lilla troll och sa att jag kommer om 2 dagar så blev han glad också så klart.
men skrev lista som skulle med till sonens gudmor också som sagt.
hämtade cyklen och skulle då börja att ge mig av till blackeberg också men då förtillfället sket det sig som sagt fanns ingen luft i däcken så blev att gå upp och hämta pumpen också ställde cyklen utanför också och letade efter pumpen men sket sig fick ringa mamma till och efter nån timme så hittade jag en pump.
tog med cykeln upp eftersom jag gav upp med att hålla på utomhus också .
så skulle då ha blivit galen helt ärlig men envisades med att med fortsätta pumpa till klockan var nästan 21:30 så ringde hon så gjorde vi upp hur vi skulle göra med allt.
jag var lite pö om pö egentligen helt ärligt med att åka dit ville helst vara hemma .
känns bara så udda att sova över inte gjort på länge eller som sagt.
önskade att killen hade vart hemma eller hunnit komma hit.
hade allt vart mycket lättare men egen säng i morgon i allafall.
och plus att H skulle komma som jag förstog detta ha henne där man åker och ha henne där när man kommer hem det jag försökte timma in.
inte lika förtjust i d tycker hon är lite jobbig inom vissa saker.
så önska verkligen att killen var hemma nu .
men snart får jag träffa mitt lilla troll.
om 2 dagar.

Av anonym anonym - 16 juli 2019 01:42

jag :what do you think ? if this the blue accessory came to an end but to be the first time I did something like this, I am proud of myself. have been stuck glued to youtube and watch for 3 days how to do this.you have a proud darling.

jag: take me 7 hours totaly

älsklingen: Honey you are wonderful

jag thanks honey

älsklingen: So beautiful honey

jag: thank you honey

älsklingen : How are you doing the most beautiful one in my universe?

jag: its fine with your princess

älsklingen: What are you doing at the moment honey?

jag : nothing thinking little and eat scones

älsklingen: Honey what is wrong?

älsklingen: Honey why are you thinking?

jag: little problem with a friend just
jag : little worried

älsklingen: Honey you need to take good care of yourself

älsklingen : You don't have to worry yourself because soon I will be with you and everything will be fine

jag: i know honey

älsklingen; I love you so much honey

jag : i love you too

älsklingen : Explaining to you how much and why I love you, would be like me describing how water tastes. It's impossible.

jag: you are the best honey

älsklingen:
Honey what is the time over there?

jag: its 21:20

jag: thanks to you, i have become stronger by me in many points than before. You are the one who made me realize it

älsklingen: Wish I am there with you honey

jag: yes honey

älsklingen: bought 2 new linen today mrn where so stupid in my head that i shed away the receipt so can not return one

älsklingen : Honey can't wait to be with you and kiss your lips

jag: cozy ?

älskligen : skickade bilden med rosorna
älsklingen: i love so much



jag : ohh thank you honey

älsklingen:You are the source of my joy, the center of my world and the whole of my heart.

jag : thank you that warm my ??

älsklingen: You are welcome honey

jag :
??

älsklingen : Honey I have to go is late over here.
Take good care of yourself honey


Av anonym anonym - 14 juli 2019 23:48

detta fick jag på morgonen

My dear, today I come to wish you a nice day. It's time to sing, because I feel so happy to wake up and know that you will be close to me today. Very good morning.

jag: ooh thank you honey

oh what cozy if we had it. should insert a copper spiral when I have the opportunity so no unplanned babies are gone later question that. but as we say here when you wait for good things you never wait too long

älsklingen:
Honey I love you so much and i promise to be with you for the rest of my life

jag : ❤️❤️

 

You means everything to me honey, you are my life and the most precious person in my universe


blev så orolig att han hade blivit sur av det jag skickade och blev orolig.
att han tagit illa vid sig på något viss.
blev rätt orolig när han inte hör av sig för tror jag att det hänt honom något.
redan vart med om en byggolycka så det räcker .
älsklingen jobbar inom militären i usa.
mer går jag inte in mer på för hans skull och samma sak med hans lova skydda namnet o var han befinner.


Av anonym anonym - 14 juli 2019 23:26

sov gott och vaknade att mitt lilla ❤️ väckte mig  men var lika bra detta också klart måste jag säga.

även om han dock inte var prat glad  men var glad att få se honom i allafall det är huvudsaken för min del.

pratade han gudmor också på morgonen  efter att jag har blivit orolig eftersom jag såg att min älskling hade stängt sitt instagram fanns nämligen som jag på riktigt fastna för också vad är det man säger kärlek i första ögon kasetet var detta och hänt en gång tidigare.

och när det är så vet jag att det är sann kärlek ocksåoch som man säger sanna kärleken kommer när man knappt annar detta .

just som hänt mig tidigare också. 

men ska nu beräta angående mina enskilda sms om pojkvännen och har nu/tror jag förstått varför han stängde detta.

det var för min skull som sagt det är vad jag tror i allafall vad mer kan man säga.

men visst orolig blev jag och fundersam ock självklart också men efter prata med sonens gudmor så blev jag lugn och tog mig en funderare nu.

sen gick jag upp till fridhemsplan eftersom jag behövde ordna medeciner till mig och då visade det sig att det inte fanns något recept så mailade min läkare och bad honom skriva nya recept till mig.

som han gjorde också gjorde så klart .

och så kom grannen förbi och hjälpte med att ta gurkplantan så bestämde vi att den ska vara ute tror den mår bäst av det också blir spännande att se vad det blir av den men sett att gurkor har nu börja komma .

spännande.

men angående morgonen så i går hände en sak som inte händer mig så ofta men då och då och det var nu igår detta var.

som då var att jag blev het i kläderna alltså med andra ord kåt som fan  och inte lite eller precis vet ej hur detta komm sig men något var det i allafall som hände om jag är lycklig och kär tycker det är på tiden nu.

hade till och med svårt att somna också till och med  och tror detta hände då när jag träffade sambon 2007.

och sen nu på morgon så kom det här sms.et nr 1 vet ej om det var nån sorts telepati om att han tänkte på detta och var sugen själv och sen skickade detta som morgon sms. till mug.

men trodde att han hade blivit sur över det här med kärleks orden jag hade skrivit till honom i går så trodde det hade med detta att göra.

och sen kom dom andra meddelanden som jag la ut från honom.

men måste hinna sätta in en koppar spiral innan han anländer hit.

 

kanske lämpligt med oönskade gradiviteter just nu även om jag är lockad på en till men då ska det inte bara vara jag som vill detta som sagt.

men sen kom dom andra meddelanden som sagt så kändes det lugnare igen.

har redan vart med om så mycket efter och som i bland har haft mina föräldrar inblanade ett tag också till och med det som gjorde att jag ordet förvaltare som jag hoppades på skulle ändra sig sen den perioden var över.

men jag är lycklig att han hittade mig  och snulle bli knäckt om han försvann ur bilden.

 

 

Av anonym anonym - 13 juli 2019 23:45

blev inte många timmars sömn nu denna natt men hade väldigt svårt att somna också så klart.

så inte underligt kändes som att man tvinga sig själv nästan helt ärligt.

så var ganska seg efter att d hade åkt hem  slappa fram för tv.n tänkte mycket på älsklingen som jag nu allt vill ha hit också.

plötsligt ringde och sa att hon kände sig konstig i kroppen och hade tagit feber och visade sig att hon var  sjuk och om man kunde lösa detta så klart  också som det gick efter ett tag visade det sig.

och plus skrev till kontakt personen  som har kontakt på flygplatsen  nu där älsklingens paket står och väntar på att komma hit efter nästan 3 månader nu blir det.

denna dag så blev det bara ta det lugnt och inget annat men gick ut och hämtade pengar eftersom systersonen livade hjälpa mig med båt biljetten och som har med resan att göra  för att jag få pussa på min älskling som sagt.

som saknar mig väldigt mycket också det gör han  försökt krama mig i videosamtal och  säger hela tiden jag älskar mamma och saknar mamma.

vi hade lite äenden till butiken så han följde med dit  både på han örenden och mina .

underbart väder och varmt precis som när jag hämtade ut pengarna på förmiddagen också.

men resten av dagen började jag förbereda lite saker till kommande tårtor som jag ska testa göra med annat och inte sockerpasta som man gjort vill också uppdatera min hemsida också med nytt och annorlunda saker än bara sånt med socker pasta dock bara kommer vara denoration typ blommor inget annat.

så detta har jag änga mig åt resten av kvällen och vetkligen nått jag älskat att hålla på med och tycker det är roligt också .

lägger ut en exempel dessa 2 dagar som jag har vart sysselsatt med detta osäker om  jag har lagt ut på bakbloggen eller inte .

så 2 blommor visar jag upp här.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards