Alla inlägg under juli 2019

Av anonym anonym - 13 juli 2019 22:34

i love you not for only for what you are.
but for when i am with you.

han är en del av mig och för blir

Av anonym anonym - 12 juli 2019 23:35

det är så att jag har fått världen underbaraste finaste goaste omtänksamma med ❤️ på rätt plats .

och dom här senaste dagarna det verkligen jag fått bevis på detta också.

jag berättade om gårdagen också och om hur den var hur jag har mått mm.

 

med hur min aptit har varit också rastlöshet men mm.

 

och hur vårat samtal blev och jag har nu vetkligen förstått att han faktisk på riktigt är det också helt örligt.

 

men så hör såg denna ut.

 

 

så här skrev jag . 

 

i miss you yes i do my best  but i wish you was here.

 

those 2 days that each, I have just completely broken up crying like someone would have died has been so angry with myself and then a little bit else too. no appetite at all or have been drinking more than I have eaten. yesterday morning i woke up by some sort of panic / anxiety do not know why. just sat and wish you had been here just hugging an oh little kiss. you and marcus are the most important people in my life and want real life to have it as well. love you with all my heart and never forget that you have the key to it. and really hope that you will never leave me. can also admit that in my life I have never fallen for anybody in this way if that happens so when it has reached special. love you.

 

från älsklingen:

 

I love you so much honey

 

I promise to be with you forever.

 

detta skrev jag.

i love you too

 

 

från älsklingen 

 

What are you doing at the moment honey?

 

jag : i am so restless

 

älsklingen. 

Honey you need to take good care of yourself

 

I am so worried about you right now honey

 

jag : why

 

You don't have appetite to eat and you are so restless

 

Wish I am there with you right honey.

 

jag can't do much with this ankle 😕

 

 

älsklingen: You are my life, my body and soul I don't want anything to happen to you I love so much

 

jag : It will get better. may hope you do not get annoyed by the word why all the time it only has o do that nobody has cared about me in this way as you do

 

 

för det är verkligen sant att alla flrhållande jagchar haft så är 2 som vart ärliga och seriösa. 

och inte skrivit eller sagt nått sånt till mig.

Av anonym anonym - 11 juli 2019 23:27

har ont i vristen men tyckte att svullanden hade gått ner en aning i allafall  så det man får väl vara tacksam för det .

men en jobbig dag hela dagen inte bara att jagchar tramap snett och det som gör ont så är jag less på något annat också det är allt att ha en förvaötare  det var okey ett tag när man hade en kille  som utnyttjade mig  så då blev det så här.

egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om känns det som eftersom det inte har hänt nått här dom här dagarna förutom vara grinig och sakna pojkvännen som kag önska var här nu hade verkligen behövt honom.

Av anonym anonym - 10 juli 2019 23:30

           

Av anonym anonym - 10 juli 2019 23:00

                                             

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards