Alla inlägg den 6 augusti 2019

Av anonym anonym - 6 augusti 2019 22:01

fick massa fina meddelanden av min älskling i dag och måste säga att han är hur go som helst att han gör mig lycklig jag får någon sorts varm rysning i hela kroppen när mail kommer eller sms av honom kommer även om det kan i bland ta en vecka.
det ända jag ännu inte förstått det är att jag har fått en underbar amerikan runt halsen.
inte längesen det bara handla om finska killar skulle vara med i bilden.
men nått speciellt med amerikanska killar är det.


och här är det jag skrev på dagen.
älsklingen: In the night sky filed with stars,you?re the one that shines the brightest.I love you for lighting up the darkest moments of my life.
Good morning from here honey

jag:
god morgning honey

älsklingen: How are you doing honey?

jag : looking tv

älsklingen: I Miss you honey
jag : i miss you too
i and i want you here i wake up from thunder weather we have here

jag: tell me darling how do you see our life together? ?

älsklingen: Perfect honey

jag: ??
älsklingen: Our life together is made from heaven honey

jag: yes

älsklingen Together forever and till end honey
I love you so much honey

jag: it's true, i love you

älsklingen: You have no idea how much my heart races when I see you.

jag : ohh you got me and smile now

älsklingen: Honey you are so beautiful

jag : i am alone to next monday feels little scarey i must say

älsklingen: I just want you to know how much I care, and that you?re always in my thoughts when I can?t be there. As you can clearly see, you mean the world to me.

jag : i belive you honey

älsklingen Honey you mean the whole world to me

jag: you too

älsklingen : Honey what are you doing?

jag : nothing , switched on the dishwasher and have been eating for a while as well and gave a friend a big knock

älsklingen: Every moment with you is priceless. I Love You so much.

jag: though that scalding was needed. her sister flew to Turkey yesterday and feels so weird to be herself ?

jag: ohh thank you ????

jag : you really are a part of my life o never want to lose.

älsklingen: You have my heart honey
älsklingen:

jag: ??

älsklingen: I belong to you forever honey

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards