Alla inlägg den 7 augusti 2019

Av anonym anonym - 7 augusti 2019 23:45

det hade åska i natt ännu en gång på natten men var på långt håll men det började spö regna som jag vaknaxe av.

fick sms av syrran av att hon ville komma över på fika så skrev bara att hon skulle höra av sig  när hon var på gång så att man visste när man skulle sätta i gång.  kaffe vatten. 

tänker på älsklingen mycket också och vi pratade mycket om honom också om när han ska komma men sa till henne att han kommer så fort han har möjlighet till det . mem vill inte säga nånting om paketet i allafall för det skulle bara kännas idiotiskt och vet hur hon då blor också  med att det ska skvallars om detta.

annars så var dagen lungt i dag trots skitväder också har det varit.

 

 

 

Av anonym anonym - 7 augusti 2019 23:45

seg zumba sugen gymm sugen var jag men kände ändå samtidigt att jag inte hade den energin.

det känns väldigt konstigt att inte ha systersonen här här eller och har inte hört något av honom eller nu ett tag eller sen han åkte närmare ändå.

så i dag rena skit vädret också .

och på morgonen så åskade det här men lpngt håll så att jag inte stördes.

men vart hemma hela dagen i dag  och typ bara tagit lungt tänkt på mitt lilla troll också och försöker nu lägga upp en plan på när man ska åka dit igen också.

men självklart så saknar jag mig älskling  mycket också inget som jag kan neka till eller så klart för det gör jag.

det var kärlek i första ögon kastet helt ärligt.

men ska verkligen nu kämpa att få hit hans saker så han inte behöver vara orolig eller plus att jag kommer nu ta kontakt with every one fmygplatsen som har det med alla mail adresser  och komma i gång med betalningen som är lovat också.

jag älskar min karl och vill ha hem honom nu så fort det är möjligt också och så att han har sina saker också .

men annars lugn dag har det varit också  så klart men typ vart inne hela dagen eller.

och på kvällen kom så då fick jag mail av grannen som undra hur det hade gått med grönsakerna i jorden och tomat plantorna och då vid detta fall så kändes det pinsammt flr att det var meningen att jag skulle börja vattna 2.8 och inte 7.8 augusti  utan 2.8 var detta.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards