Alla inlägg den 11 augusti 2019

Av anonym anonym - 11 augusti 2019 13:32

söndag i dag och i dag börjar höstens zumba med ordinarie instruktör som jag på riktigt såg fram emot  efter ett par veckors uppehåll också .

hade lite ont i vristen hade tänkt mig i dag dubbla zumba pass men ångra inte hann komma innan för dörren duscha tvätta håret så kom världens regnskur  och sen åska så bestämde mig att vara hemma nu.

så tog det lugnt och var avslpappnad också  fick sms av syrran som undra vad jag gjorde och sen var stolt över mig .

så skrev bara tack tillbaka  trevligt att höra ungefär tänkte jag.

och sen kom ett nytt sms senare som lät mer som ett avskeds meddelande och sen c:a 15 minuter efter detta kom ett sms av mamma där hon berättade om sitt hon hade fått och nu bad mig att ringa till nöd numret och plus berätta vad som hade hänt familjemedlemen.

som hade hota ta sitt liv.

så  

 

Av anonym anonym - 11 augusti 2019 02:15

bra och vaknade glad  eftersom jag kunde lägga när jag könde mig trött och inte tvingad eller som ett småbarn  helt ärlig.

så vaknade glad  men saknar pojkvännen  väldigt mycket önskade att jag hade haft honom här av små många olika orsaker också så klart .

orkade inte blogga för nån dag sen eller närmsre hade med kvällen att göra  mamma hade fått  sms att syrran skulle ta livet av sig  och bad mig ringa det ena till det andra var försvunnen mm.

och det här hade tagit hårt på mig  så att jag kände mig ganska nere i dag tyvärr.

men dock bestämde jag mig för att ha en mysdag i dag och inte göra nånting alls.

kolla till min gurka och skriva till grannen som jag livade att hjälpa till med vattningen  av grönsaker som inte har behövts alls eftersom det har vart skit vöder och bara regn också.

och sen frågade en kompis mig om jag ville baka tpetor till honom eftersom dom skulle ha någon fika på ip föreningen som han jobbar hos.

så det lovade allt att hjälpa till med  och tror att jag vet vad ska göra för tårtor eftersom det ör en ip förenung också har en firm med forbollar och sen göra en gräsplan  och bollarna vitgröna eller svart gröna så klart.

men på nåttvis så känns det här som början på nått som man kan börja sälja då. 👍.

men på kvällen ringde syrran aom gav mig en massa skit om det här med försvinnandet sms.en och allt dett som hade tagit knäcken på mig lnskade bara att min kille var här nu.

på kvällen kom d sen det vanliga prata i mobilen från  00:30 - 01:51  som jag antecknade upp och gömde det sen .

och sen började det blixtra och dundra så bestämde mig att av vakta tills att det lugade sig jag ärtnattmänniska ändå som man inte får vara i hennes ögon trorhon blir sur  men vad för 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards