Alla inlägg den 31 augusti 2019

Av anonym anonym - 31 augusti 2019 23:15

sms.ade med älsklingen senare på kvällen och jag kunde inte bara låta bli eller  men kände att jag måste få ut mina känslor med tanke på hur rörd/berörd jag har blivit.

det började med att jag städade ur min mail på gamla mail reköma. spam som jag inte hade nån användning för.

och hittade dom första mailen i från min  älsklingen och tog fram dom och läste dom och den bilden han hade skicka på sig själv så satt jag och tittade på det runt en timme och hur mitt ❤️ bara smälte när jag såg  han har ett sånt vackert utseende och så vackra ögon också och det som jag föll för också.

och att jag såg att det här är en seriös kille också så klart  och rätt snabbt också och kan inte äns förstå i dag att det har gått 6 månader sen vi lärde känna varandra så det var slumpen och avsett också nått jag snabbt också kände på mig.

men i dag kunde jag inte låta bli hålla känslorna inne bara lät dom komma ut också inte hänt sen 2012. 

 

 

här är lite av det som vi pratade om och det som jag skrev också.

 

jag skrev till honom och kunde ej låta bli eller. 

 

Hello Darling! you are the best thing that has happened to me you have become a very special person for me when i was in the mail this morning and deleted spam and unnecessary advertising that i deleted then your first mail appeared as i read and when i saw the picture on you got my heart to melt sat and watched it for a long time thinking i have a how nice and wonderful man i have who cares about me and loves me for who i am and who makes me happy and feeling good. and got warm about the heart of the other e-mail as well and must really say also when I looked at the picture what a sweet and nice son you have and as cute and sweet as you and like you up in the day I think. you make me feel loved for who i am and don't see even though i still have my mum's pounds to get away which i then can't cope o. but feel that I have you aside all the time. like this morning when i woke up i thought it was you kissing me a bit should not go into details but understand what i mean but you have become the most important person in my life and have 2 now more you and marcus without you 2 would I can not be without and still want in mine is you. You have made me find a calm in myself at times I am even ashamed of those emails that have sounded so angry or maybe more panicked that made me think that now you are sorry for me. . i love you for who you are you have given me a smile on my lips that i never thought i would get to experience again and have everything i need. and how happy I am and who in between think I have won millions when they have been present when we have written so that I have even blushed when friends wonder why blush for too.And in response they have received because I have such a nice and sweet sweetheart who loves me, everyone will always hear. you have become special to me thank you for being love you

 

från mig. and never want to be left. you are so important to me

 

från mig : 

 you are my ray of sun sweetheart

 

från älsklingen : Honey you are my universe

 

från mig : hello sweetheart

 

från älsklingen : How are you doing honey?

 

från från mig: i survive

 

från älsklingen I miss you so much honey

 

från mig: i miss you too, a little tummy but I have to endure that

 

från älsklingen: Honey I was touch by your massage ( från det som mina känslor bara välde ur mig och hur mycklig på riktigt är.

 

från mig. ❤️

 

från älsklingen : I love you so much

 

från mig : i love you too

 

från älsklingen: What are you doing honey at the moment?

 

från mig : 

nothing read the news.

 

från älsklingen : OK honey

 

från: mig:yes

 

från älsklingen: Before the beginning of the universe, I know that we were destined to be together.

 

från mig: ❤️

 

från älsklingen You mean so much to me, my lovely wife

 

från mig: yes, you are a wonderful person honey

 

från älsklingen : Thank you honey

 

från mig : ❤️❤️

 

från älsklingen : ❤️❤️

 

från mig: half a tired and tired girl has been cleaning all day forced myse

 

skickade en bild på mig 

 

från älsklingen: Honey you look so beautiful , I can't wait to be with you and kiss your lips.

 

från mig : thank you

 

från älskling: Honey you need to take some rest,  

 

från mig : i know

 

från älsklingen : Honey what is the time over there?

 

från mig: 21:44, Okay, I admit, I am a night human falling asleep around two thirty three 😳, fell asleep at the kitchen border last night quite embarrassing.

 

från älsklingen: Honey rest now, Talk more tomorrow,I love you.

 

från mig: i love you

 

det var denna konversation vi hade i dag och den kändes väldigt speciell också och en kille som bryr sig om mig också.

 

 

 

Av anonym anonym - 31 augusti 2019 01:00

sov gott och vaknade av mig själv hann vakna precis  innan han hann komma in till mig.

dagens planer i dag var då att städa i dag och var nu 3.e dagen nu.

men börja nu ta sig i allafall , vardags rummet blev klart nu i allafall och det kändes skönt också klart att det blev gjort också.

men har knappt vart ute i dag förutom sopor och butiken nu dom här dagarna också.

skickade bild på räkningar till s.j och sen också det här pappren med upphävning av förvaltarskap.

och sen till henne som har om natt jouren med tanke på hur upprörd jag är över detta också.

eftersom jag tycker att dom har tabba sig ganska mycket och sen det andra så är att jag vill ha ett liv med jag älskar och inte massa olika som stressar upp en hela tiden tiden på någotvis.

men skrev till henne också att  att allt annat har jag redan fått svar på som  jag redan har ställt frpgan till henne .

i allafall äntligen halv klar med städningen tror att det är mera systersonen som har att göra  nu är svabba av golvet och snygga till min wc också och sen diska är det sista för min del och det blir efter zumban att göra detta  så efter det kommer jag att duscha också.

Av anonym anonym - 31 augusti 2019 00:16

vakande av mig själv hyfsat vaken också var jag så klart.

men allt gick bra och somnade inte eller som tur var.

och sen bestämde jag mig för att skriva till företaget som har hand om älsklingens paket också så klart måste erkänna att jag inte hade nån större lust till detta men skrev att jag ger det en chans  med tanke på hur jag har fått uppleva detta tidigare  så sa jag ströngt rill dom att jag ger det här en chans misslyckades det så får ni lösa det här på bästa sätt och smidigaste ickså .

så  jag hämtade ut  pengarna och drog in till stan men fick ta mig modet att göra detta också så klart.

vill inte ha panik attacker ännu en gång eller något annat  gav mig stress också så klart så därför sa jag bara en chans och inget mera men jag mivade skucka kvittot på en gång till dom när jag hade kommit hem hem också så käkade lite och efter det skickade jag i väg och väntar. u på nytt svar också så klart.

men känns som att det är snart är över också och sen bara kunna olanera saker mer.

 

med honom plus att man kommer behöva en större säng till oss och sen klädskåpen också så klart  komner att behövas eftersom vi blir två nu m.

och jag känner mig lycklig med älsklingen också kan inte änns alls förstå att det är 6 månader sen nu som  vi lärde känna varandra och att det också slutade så här också så klart kunde inte inbilla mig detta  som sagt.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards