Alla inlägg under augusti 2019

Av anonym anonym - 18 augusti 2019 22:51

hade h här nu dom här nätterna sen kompisen var hit och umgicks med mig.

men hade visst haft ett nytt anfall i natt  eller nu på morgonen kvisten som jag förstorog detta så bestämde mig bara att bara ta det lungt icdag ville inte andätenga mig eller efter nattens anfall .

men vad jag gjorde denna dag  var att gå till fridhemsplan kolla kontot och inget mera och handla hem lite mat och lite saker till tårtorna.

prata lite med älsklingen som typ tyckte att jag bara skulle lägga mig raklång och inte göra nånting.

men så har dagens vart i allafall.

var ut och kollade till gurkan och vattnade den också. och sen på kvällen så kom det världens regnskur och höll på  så länge man var vaken.

 

Av anonym anonym - 16 augusti 2019 23:45

tyvärr så beetede sig fortfarande likadant dock det som var skillnad var hon inte prata i telefon.

Av anonym anonym - 15 augusti 2019 23:45

var ganska seg när jag vaknade i morse och d var väl inte så glad men so what i dont care och har ingen anledning att bry mig eller om man säger så.

för att jag visste ändå att det skulle bli strul med henne med tanke på ålderskillnaden och att hon är dryg och tror att hon bara bestämmer hur som helst.

som hon onte alls gör.

varför jag drog hit den här kompisen var för att slippa henne eller hennes beetende som hon har och som jag har obehag för också och tyclrt att hon är jobbig.

men i dag mådde man väl inte direkt så jätte bra måste jag säga att jag gjorde så slappade ett tag och sen bestämde vi oss för att dra till vällingby där jag skulle skulle skicka i väg pengar till älsklingens paket  också har ju lova att skicka små summor så att jag får loss paketet nångång och får hit älsklingen.

jag vill bli lycklig inte olycklig kommma vidare i livet samtidigt göra en nystart i livet också samtidigt.

jag har ju en underbar kille militär men so what viktiga är att han har ❤️ på rätt plats ser min son som sin egna son trots att han blir låtas pappa men med tanke på att mitt lilla teoll behöver manlig förebild .

och vad spelar det för om min älskling har ett anerikanskt ursprung eller inte  han tillhör mitt liv och den jag älskar och vill ha i mitt o lill trollets liv som sagt.

men skickade i väg pengarna nästa gång slutet av nästa månad blir det.

kanske lite större summan då får se men räknade ut att jag har kanske 5-6 gånger till  om jag håller mig till planen  som jag tänkt har ju räknat ut att det ändå kommer gå snabbt för pengarna är mer dit jag skickar än vad det är här och som då gjort att jag har missgörstått lite in såg jag efter ha ladda ner small worl appen och räkna vad det blir för summor som jag skickar från svenska kronor till deras variant av pengar.

 

 

Av anonym anonym - 15 augusti 2019 23:41

Av anonym anonym - 14 augusti 2019 23:45

har i dag vela att åka till vällingby men var meningen att jag skulle cykla dit.

men började tjafsa med mamma i telefon eftersom hon inte vill riktigt tro på mig när det gäller en av dom här tjejerna som jobbar natt.

d vi är för olika känner att kemin inte passar riktgot ihop eller.

beetende  som hon har heter duga i mina ögon och har nu fätt nog av detta.

så jag har börja skriva upp klock tid och vad hon gör och hur jag tar det.

så till slut fick jag nog och bestämde mig för att åka  till sonens gudmor och umgås med henne en stund också.

och bara för att prata av mig också  så klart.

så stannande där 2-3 timmar och sen hem vägen blev lite annat än vad jag har tänkt mig tänkte ordna delbetalningen eller närmare starta den nu.

men då var det slut station i råcksta så det fick räcka nu också.

men varför jag fort till sonens gudmor också har med det att göra  syrran dök upp från ingenstans  det andra som också gjorde att jag drog till sonens gudmor.

på kvällen kom en kompis över  käkade middag  och sen blev det lite drinkar på kvällen också eller närmare för mucket helt ärligt i mina ögon men men har man trevligt så har man.

men drack också för att slippa tänka på hur det är med den här tjejen som är natt jour och hur jag har fått nog av det ni

 

Av anonym anonym - 13 augusti 2019 23:45

samma väder som i går blev det  men blev hemma i allafall.

tog det lugnt kollade på tv hela dagen. 

hade h.l här i natt .

syrran kom över i dag och jag trodde att det hade med göra att hon och systersonen skulle till läkaren eftersom han inte mår bra alls efter utomlands resan.

men nähä då kom hon plötsligt och sa att jag skulle lägga ut pengar på cigg till henne  och hon har varken fråga mig eller om jag har haft möjlighet att låna ut pengar.

men i dag gick gränsen för mig också man kan inte ta förgivet att man vill eller kan och utnyttja andra för att dom har pengar.

så det slutade med att jag gick ut och sen på hemvägen igen så bestämde jag mig för att skriva till henne och berätta plus också att jag ska mina pengar först som hon är skyldig mig och sen det andra att  jag inte längre vill låna ut pengar för man får ändå aldrig tillbaka dom eller.

berättade också för sonens gudmor om detta också tyckte som jag att det var vansinnigt och sjukt.

och för pojkvännen också som lugnade ner mig som vanligt också.

skönt på sätt och vis så klart. 

 

Av anonym anonym - 12 augusti 2019 02:15

jag kan direkt inte säga att jag har kvart så glad på många punkter  i dag.

vart ganska skit väder i dag ännu en gång ös ren ich åska .

saknar älsklingen mycket  och tänker på honom också så klart.

skulle i dag dragit ut till vällingby men ska göra det i dag .

men fick ändra mig eftersom det böejade spö renga också så klart.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards