Alla inlägg under augusti 2019

Av anonym anonym - 4 augusti 2019 23:46

fick i dag bli en vilo dag vart grumt trött efter snfallet och hade visst vart lite längre än planerat också så klart eller närmare hela processen var nätmare detta .

så i dag har det vsrit en mign vilo dag typ bara lega på soffan till och från också.

fick boka gymmet också för att inte få pricksr för att jag missade ett grupp träningspass för det skulle ha vart väldigt jobbigt.

dock när jag kollade på fridhemsplan så såg jag att den ordinarie indtruktören var tillbaka också så var snabb som fan att boka in mig på hennes pass. 😋😋

så kanske min vrist mår ännu bättre till dess också så klart.

och i mirgon åker systersonen till turkiet en vecka också ett dagar och hoppas att han nu får det trevligt där också även om han frågade mg när vi 2 skulle åka dit så klart vi måste det men kände att jag ville vara säkra sidan först har ju upplevt mina marocko resor med familjen  som tyvärr gjorde mig väldigt skrämd oxch rädd orolig också så klart måste jag säga att det gjorde. men var samtidigt 16-17 år också så inte så underligt eller så klart.

men vackert landskap var det i allafall det minms jag.

ska någon dag berätta från min första utomlandsresa till den den som blev favorit resemålet mm det ska jag göra nån dag efter ha kollat på lite bilder också.😊😊

saknar mina 2 älsklingar också gör jag mitt en troll i finland och den andra är inom minitören men vill dock inte säga var nånstans eftersom det är känsliga saker.

men därför jag bara i bland lägger ut mer gulliga meddelanden hit för att inte avslööja för mycket.

Av anonym anonym - 3 augusti 2019 23:51

sonens gudmor sov över nu i natt  eftersom det blev en vabbning hemma .

men väckte mig lite efter 07:00. väntade på att kompisen skulle höra av sig eftersom vi skulle till prode festivalen i dag som han alldrig hade varit medan jag har var 2 gånger och det är kul  också att titta på denna också.

men medan jag väntade så somnade jag i stolen stund och då hade lillemans gudmor redan hunnit somna  men min sömn varade inte länge eller måste jag allt ta och säga. 

kompisen var här runt halv tolv tiden och så satt vi och en prat stund också blev det.

men gick ut till parken efter att sonens gudmor hade åkt hem .

underbart väder och varmt och paraden var en halv timme försening med också.

men man behövde direkt inte stressa i allafall för Tt komma till stadshuset och ställa sig i massan.

men var rolig och händelserik dag och dey är fantastisk oxh se såna här saker som pride paraden också.

men gade en trevlig dag i dag också och rolig också .

och pratade sen med älsklingen då på kvällen och hade en långt samtal också.

Av anonym anonym - 2 augusti 2019 13:00

sov gott i natt och hade ju h.l här i natt som kändes mycket bra också och tryggt.

det här med d kommer jag  till också men i ett annat inlägg blir det.

i dag blev det gymmet vågade inte ännu på mig zumban ändå med tanke på värken eller att jag kände av  så avvaktade jag efter att jag pratade med h.l om detta.

så avbokade passet ( har inget med att göra att det blir en längre bit att åka närmare att min vrist gör lite ont då och då eller när den är stel som under natt tid eller när man vaknat.

men somnade till i soffan själv klart och vaknade vid 12:00 ungefär lagade scones och kaffe och sen efter detta så till gymmet en timme blev det denna gång  för att jag kände att foten värkade ganska bra också tyvärr. och på kvällen fick jag ett sms från sonen gudmor att hon skulle komma hit för att d hade fått förhinder som gjorde lycklig också så klart inget jag klagar på med tanke på hur hennes beetende är och hur hon behandlar mig också så klart som jag inte står ut med och suckar när man typ såg schemat och när d står där också. 

men blev lycklig när sonens gudmor hörde av sig och sa att hin kommer i dag.

Av anonym anonym - 1 augusti 2019 23:45

sov som en stock trots att d var här denna natt och har verkligen nu fått nog angående henne dryghet  bete sig som att hon skulle bo här  rita i kylen och ta saker och inte ännd säga att det ena och det andra har tagit slut om hon har tagit slut på nått.

i natt var det H.L som var här som jag tyckte allt var super skönt också eftersom d inte är direkt favoriten hos mig med sin dryghet som som sagt.

men som vanligt somnade på soffan som vanligt vaknade runt halv tolv tiden lagade frukost åt mig .

och stack till gymmet och cyklade.

jag hade lite värk i vristen så bestämmde mig för att cykla i stället än att det skulle bli zumba.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards