Alla inlägg den 3 september 2019

Av anonym anonym - 3 september 2019 23:45

sov jätte gott denna natt och lill trollet kom också väckte mig också så att h.l hann inte komma in före lilltrollet.

så hon satt och prata med mammsen medan mitt troll väckte mig .

i dag hans första dag på förskolan var lite orolig över hur det skulle gå också under dom timmar vi skulle vara där också.

men måste säga gick förvånads svärt bra också för den delen .

satte mig på bänken och pratade med hans fröken som han fick på nya avdelningen också så klart.

och frågade lilltrollet om jag skulle bli kvar eller jag skulle gå men genast sa till mig du kan gå hem  så sa till honom att jag hämtar honen tre tiden  och det gick alldeles utmärkt.

men dock mötet var tyvärr vedervärdigt stelt idiotiska frågor  och som inte änns var riktat åt mig närmare sonens gudmor egentligen eftersom det var saker hon ville få fram  som nu var försent.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards