Alla inlägg den 4 september 2019

Av anonym anonym - 4 september 2019 23:45

efter ha lämna mitt troll på förskolan så begav jag. ig ut till hannen också för att betala båtbiljetten också så klart.

så tog och gjorde detta och sen hem och tog det bara lugnt också kände att jag inte ville stressa på nått vis eller.

bestämde mig för att starta en ekonomi bok nu också med tanke på min föröndring som har fått på ekonomin snart och hur jag ska ta och hur jag ska hålla denna nu 

se vad man har användt och sen sparande  nu och efter att min älskling har kommit efter som jag nu kommer stt del betala detta nu det här sista och första gången i mitt liv som jag också gör

men ska. u verkligen ändra på mig helt ska. u fan mig allt visa dom här töntarna att man kan.

sen ändrade jag bokningen på båtbiljetten kände att det var en aning för tight nu också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards