Alla inlägg den 16 september 2019

Av anonym anonym - 16 september 2019 23:00

rena drömlägenheten om man börjar så då.

tjafset i går med morsan  så bara för skojs skull tittade jag på nån annons på lägenhet och måste säga när jag tittade mer nogrannt på denna så vilken utsikt helt fantastisk typ över hela staden måste jag säga att det var  helt otirlug sitta där på morgonen och äta frukost och bara mysa  o titta på utsikten  fan vad nice det var en ljus lägenhet också.

hade jag haft möjligheten så hade jag slagit till på en gång och haft dessa pengar också så klart.

jag känner ju på fyllaste allvar att jag inte längre vill bo 

 

här jag har fått nog av precis allt som har med detta hem att göra och nu insett sanningen om vad jag egentligen har för morsa .

med tanke på dessa punkter.

1. kontroll behov

2. hon ska bestämma över minsta lilla sak

3. insett att hon har nån sorts tvångsyndrom allt det ska vara kliniskt rent med andra ord  minsta lilla vrå måste städas annars katastroff är det för henne.

4. blir missnöjd om man inte gör som hon vill sitter då bara och skäller ut om det ena till det andra .

så nu har jag aoch om att jag måste ha det ena till det andra  för enligt henne kan jag inte göra något själv eller ha si och så.

men vad gör man jag har tappa lusten till detta  i am done .

så sitter nu mera och dag drömmer o tittar på lägenheter men mera mot hornsbergs strand där.

 



 

Av anonym anonym - 16 september 2019 22:45

mitt lilla troll väckte mig i morse  dock var inte själva väcknings fasen rolig  men men man hade inget annat val.

morrade vad han skulle ha till frukost kokt ägg smörgås mjölk som han då morrade .

när man tittade ut så går det inte säga än annat än ordet höst väder  har blåst som bara den i dag och regna till och och från.

så äkta höst väder har det allt vart  och mesta dels inomhus också har man.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards