Alla inlägg den 17 september 2019

Av anonym anonym - 17 september 2019 23:21

hade sonens gudmor här i natt men var helt däckad i går så att jag orkade knappt hålla ögonen öppna kändes det som helt ärligt.
hörde ju inte änns när hon ringde mig eller .
så måste ha somna ganska snabbt efter att ha prata med älsklingen igår.
men åt frukost tillsammans och så kom mitt lilla troll också en stund in i köket så dom fick umgås en stund.
innan hon for hem .
men i dag har trollet vart helt lung i allafall så det kändes skönt.
sen lite tjafs med mamma eftersom hon inte fattar eller låsas inte förstå när man säger dansa efter hennes pipa som tycker så klart.
det är med alls misdnöjdhet mm som hon typ hela tiden är för minsta lilla.
underbart väder i dag har det också vart var upp till fridhemsplan en sväng för att kontrollera hur kontot såg ut så att man kunde räkna bort det som ska till båtbiljetten nu i morgon så det inte blir fel.
annars bara en lugn dag och så kom vår bekanta från tenneriffa hit i dag också.
och systersonen överaskade mig med att visa upp sitt gymkort på sats och att vi kunde träna tillsammans.
så det var kul bara vänta på att han ska må bättre bara och att jag också ska.
max 10 ska bort till novrmber i allafall så är det bara.

Av anonym anonym - 17 september 2019 18:34

Av anonym anonym - 17 september 2019 10:02

jag sov gott men tyckte att det var jobbigt att ha nån här igen tack och lov så var sonens gudmor.
men om jag ska vara helt seriös så vet jag inte änns om jag trivs med det här känner mig så i aktagen även om det handlar om något annat rum så tycker jag det är jobbigt.
men vaknade runt halv sju i dag, vet inte änns om jag gillar det här med halv tolv.
vackert vädet dock kallt är det tyvärr .
vi åt frukost tillsammans jag och sonens gudmor eftersom jag nästan däckade ihop när jag la lilleman hos mig i sängen, så ville han mig brevid.
insåg då hur liten den här sängen är innerst inne.
men nu har jag och mitt lilla troll titta på lite dinosaurier , mumintrollet , nicke nyfiken .
och sen skickat sms till min älskling också.
efter ett meddelande i går till honom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards