Alla inlägg den 23 september 2019

Av anonym anonym - 23 september 2019 21:51

det var den här nya tjejen i natt och seriöst vet jag inte vad jag ska säga helt ärligt.

jag valde henne bara för att sonen gillade henne medan jag själv inte var så väldigt förtjust helt ärligt talat.

och kände redan av det när man träffade henne första gången att det här bådar inte bra  på nåttvis närmare tvärtom om man säger så.

hon var väldigt blyg tyst låten av pratade jätte tyst och sån här pinsam tystand och det avskyr pinsam tystnad värsta jag vet .

hade ju inte änns någon fråga åt mig när man träffade henne första gången så märkte jag väldigt snabbt.

visst var trött i går kväll så la mig runt halv elva för att bara få slippa det hela.

så låg och spelade på mobilen och lyssna på musik i stället och koppla av.

och nu i morse som kom det som jag kände på mig skulle inträffa och fick mig att ta dtt snabbt beslut också så klart måste jag säga och plus fått höra lite av andra familje medlemmar sa visst samma sak som jag.

men har fundera under dagen och sen frukosten när hon fråga hur jag mådde och sa att jag hade träningsvärk och att jag håller på med en vikt nedgång och det första jag fick höra var jaha varför då och tyvär är det nått man inte ska säga till en som håller på med att gå ner i vikt .

visst om hon trivs med hur hon ser ut så ska det absolut inte gå ut över mig för jag retar bara upp mig stället på det.

och det här kände jag på mig att det var nått hon skulle säga som fick mig att tända till och har väldigt svårt för hennes personlighet för det har jag.

och har skrivit detta till chefen ett långt mail om det och om dom inte fattar nått så är dom dumma i huvudet.

 

Av anonym anonym - 23 september 2019 20:43

sovit bra i natt kom upp c:a 06:58  ni som läst andra inlägget förstår det.

gjorde mig frukost och tog det allt lugnt en stund vara förste person som vaknat.

lämnade sonen vid förskolan och gick hem och bara tog det lugnt och inget mera.

sen började en efter en här i huset vakna . 

i dag så skulle jag träffa en vännina inte träffa på ett halv år och hon hade dottern med som nog var så otroligt söt och gullig fortfarande.

så tyvärr vågade man inte berätta så mycket som jag brukar  och respekt för hennes dotter så klart.

och fikan var väl typ en kvart totalt så blev det till leksaks butiken  och jag hade nu rena turen nu också så klart och det var att jag hittade en moseusaurius som jag lyckades hitta i dag eftersom jag följde med vänninan och hennes dotter passade på att köpa plus hittades som jag ska köpa i julklapp om han ännu är intresserad av dinon så klart men göra i god tid.

efter fikat mötte jag upp sonens gudmor så pratade vi en stund .

zumban skippade jag kände bara att jag inte orkade låta kroppen få vila och gå i morgon i stället än att överanstränga sig.

plus att sonen hoppade på mig rygg med flit  också när jag låg på mage så fick ont i ryggen så klart.

och självklart börja igen men började gråta några minuter också.

och sen på kvällen kom h.l och frågade om hur den här nya tjejen så blev att säga berätta allt för henne har ett sånt stort förtroende 

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards