Alla inlägg under oktober 2019

Av anonym anonym - 14 oktober 2019 23:15

vakande typ sovandes vet ej om det har med att göra att jag börjar bli förkyld igen eller om det har något att göra att det har blivit så.

men efter att jag lagade frukosten till mig  och så dök mamma och mitt lilla troll upp lagade gröt till honom.

och vad händer här då jovisst jag somnade sittandes så det slutade med att jag gick och la mig igen  och somnade på en gång.

men detta har nog lite med att göra också att det är skit väder.

för när jag och lilll trollet gick till förskolan sista dagen innan det var dags för tenneriffa resan.

Så stört regna det och sen så blåste det och var rätt kallt också.

Och kände att jag till och med var tok för  trött för att gå på gymmet till och med,måste jag allt ta och säga att jag allt var.'

Så i dag har jag ägna mig åt min köks matta och sen har jag prata lite med älsklingen också, och sen en vännina också,först så ska det hållas på med hennes militär hela tiden vi kan ta och säga w bara om honom som till och med har ett annat namn också.

och sen har hon nu börja flirta med ex mannens kill kompis berättade så blev ganska äcklad på nått vis.

kanske inte direkt det klokaste om man kan göra och att det inte finns några spärrar där eller om detta.

berättade detta för h också på kvällen när hon kom som tyckte som jag att det är galet.

 


Av anonym anonym - 13 oktober 2019 19:36

höstens vackra färger på träden och buskar som nu har kommit hit och som man får njuta av under oktober månad.

Av anonym anonym - 13 oktober 2019 00:48

dessa saker som jag nu har virkat ihop är då ögonen, pupillerna och starten på magen på ugglan är inte alls ännu klar med alla delar men är nu början och start på det.
och det här är en köks matta som jag håller på med nu och som varken kommer bli förstår eller för liten den ska få bli lagom stor.
visar lite mer sen när jag har kommit jag är typ det.
vet redan vad 3:e projekt är men tar det när det är mer åt.

Av anonym anonym - 13 oktober 2019 00:33

seg dag och trött har jag varit hela dagen gymm sugen men så blev fallet precis.

så lekte med busen inne till 14 tills att det var dags för en av lillemans kompisar som fyllde år.

och måste verkligen att jag måste verkligen träna på min socialfobi inte lite eller precis.

För att  jag fick panik när jag kom dit och som jag satt och försökte dölja.

men det är verkligen jobbigt att ha det.

så var dom här 2 yr vädren där också som jag kände lite obehag för också med tanke på det den här mobbningen som dom utförde mot mig och mitt lilla troll unge.

och speciellt sen när pappan kom fram och började prata trodde först att han skulle komma bekalaga för det som hade hänt men det gjorde han inte.

så kom då ännu i jobbigare situation också.

vet verkligen hur man ska hantera detta måste jag säga med min social fobi ,och komma i såna här situationer som är jobbiga vill ju jag komma över också som sagt.

Av anonym anonym - 11 oktober 2019 22:55

sov gott men samtidigt önskade att man hade haft sin älskling här men pratade med honom i morse och tror att han hade missuppfattat mig lite också så klart .

vill ej gå in på detaljer precis eller något sådant för hans bästa också så därför som ni allt få respektera kanske berättar mer nån dag om man kan få det nu också.

eftersom där han är det mycket oroligheter som händer och dessutom fruktansvärda saker så avstår från att säga var nånstans.

men jag lämnade älsklingen på förskolan och sen efter hem åt mellanmål och efter detta gymmet också såg  jag.

gymet sen och cyklade en timme i morgon också 😊 hämtade min med

Av anonym anonym - 11 oktober 2019 22:19

vackra färger är det nu går inte och klaga på detta måste jag allt säga .
älskar höstens färger från rött till orange grönt gult .
det är det jag älskar med hösten dock inte vädret mest regn o tills att snön kommer.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards