Alla inlägg under oktober 2019

Av anonym anonym - 5 oktober 2019 16:45

har vart så grymt trött dom här dagarna så det heter duga måste jag allt ta och säga att det gör också.

somnade vid köksbordet i går på morgonen så det var bara att gå och lägga sig som sagt tills att man vakande och var åtminstonde lite mer piggare i knoppen i allafall.

men bestämde mig i allafall för att gå till gymmet och cykla en timme där har bestämt mig att köra en timme tills att jag känner mig nu helt ready till att köra 2 timmar igen  det är min fot som jag kan ännu allt känn av värken i från.

men men har vart så grymt trött nu så att jag har somna vid köksbordet eller fram för tv.n när lilleman har börja vela se på tv.n också.

inget ett ända dugg roligt alls måste jag allt ta och säga.

misstänker att jag har fått sömnbrist som sagt.

men förutom gymmet så har vilat hållit på med mitt sän överkast till min bäddsoffa i finland mitt hus like kinkig att ha nån färgklick.

pratade med älsklingen stund också som berättade lite tråkiga saker om en vän.

så bara att finnas till hand låta honom prata ut om det behövs.

precis som med sonens gudmor met men det har nu med annat i stället.

 

Av anonym anonym - 5 oktober 2019 16:44

dagens resultat från träningen i dag.
och jag åt lite innan jag gick till gymmet och sen lite efter gymmet.
och måste säga efter att vår bekanta som vart här 3 veckor nu man har käkat så regelbundet hela tiden varje dag så att sä mycket som man går på wc nu var nog allt flera år.
men vi ha en deal.

Av anonym anonym - 2 oktober 2019 17:52

när jag var och hämtade lill trollet i går på dagis så kunde jag inte bara låta bli att ta bild på denna vackra träd och granna färger .

Av anonym anonym - 2 oktober 2019 17:50

vaknade vid fem tiden på morgonen vet ej hur det kom för sig att jag gjorde det eller .

men vaknade vid  fem tiden och klarvaken som bara den.

så läste nyheterna och sen slängde i väg några mail också så att vissa saker var klara på mailen också så att det som skulle  vara klart och funkar så klart. en annars har bar var få var lungare, sen är det här min lillema  göra galna saker zx

😢

 

 

 

 


 

Av anonym anonym - 2 oktober 2019 01:29

vaknade sovt gott vaknade av mig själv.
träffade den nya tjejen på morgonen och skulle komma i kväll igen .
lämnade mitt lilla troll på förskolan .
packade gymm väskan eftersom jag räknade med att få gå rmen hamnade med målandet.
trodde jag själv fick bestämma hur länge men skulle visst klart inom ett par timmar

Av anonym anonym - 1 oktober 2019 12:03

efter att våran bekanta köpte allt detta.
men bestämde mig för ge en chans men varken har tålamod eller tycker att det är roligt .blev rastlös inom en halv timme.
ingen inspiration alls som jag trodde att jag hade men inget jag har.
teckna älskar jag att hålla på när jag har lust och känner att nu vill jag.

när jag gjorde denna hade jag och tyckte var kul ska föreställa teide.
bland annat lite kokos nötter mm.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards