Direktlänk till inlägg 3 november 2019

ankomst dag tenneriffa ni nu är jag framme och anländt

Av anonym anonym - 3 november 2019 22:50

vet egentligen inte vad man ska kalla denna dag i stort sätt helt ärligt från ångest panik attack i går och värk i kroppen så klarade jag den här resan som jag aldrig trodde att jag skulle klara eller förvånade mig verkligen helt ärligt  att jag klarade.

det gick bra och smidigt att ta tåget till fridhemsplam och sen tvärs över gatan övergångs stället mot rålisparken så ligger hållplatsen för flygbussarna och tog verkligen ingen lång stund att åka.

så blir det med flygbuss igen så blir det allt från fridhemsplan igen, det var ett stopp än och via ks också direkt till motor vögen och inga mer stopp än detta.

så snabbt och smidigt blev lite orolig vad som hade hänt med min resväska när jag hämta den för den låg så inpackad också längre bak men hittade både kabinväskan och resväskan för jag måste vara den ända som har snorkfröken på min väska också 😂 men sägs att det bästa man kan ha är då lite udda väska super nöjd med den också.

incheckningen var lurig eftersom det var alternativ man hade och jag trodde jag hade gjort fel och sökte hjälp.

och sen efter det så blev att lämna in väskan men det smidigt det också så klart.

genom kontrollen och som nu var väldigt trevliga också för en gångs skull inget pipande eller .

och gaten låg precis vid kontrollen så det var smidigt som sagt.

 men jag märkte hur skakis jag allt var när jag gjorde en undersökning vid gaten hur jag skakade och sen också när jag skulle betala min drycker också som gick på 71 kronor så det ska jag skriva upp i min ekonomi bok i morgon när jag fått met reda på kläder och saker.

dock blev jag smått irriterad när vi klev in i planet för att jag gick in på fel sida och så dirigerade värdinnorna för det skulle gå snabbare också.

men vad händer placerar mig och ett par andra på fel plats också.

men till slut löste det sig i allafall men vi var 5 minuter försenad också tyvärr.

och sen skulle vi vara en kvart tidigare men blev lite försenade i stället.

men bleb

blev tvungen direkt och fråga vart bussen jag skulle med gå någonstans också.

som löste sig så set var jag och så en till som klev ombord.

så vilken resa man har gjort helt ärligt .

men är otroligt stolt över mig själv också är jag trodde aldrig i mitt liv skulle hända eller inträffa som sagt.men visst buss resan tog sin tid som sagt men gick bra också ställen man fick se som man inte  sett tidigare som man fick se.

så mötte min skrutt och mamma mig utan för hotellet också hjälpte att checka in mig.

tog en snabb dusch sen natta min skrutt också  märkte att jag hade fått en kraftig mens nu när jag skulle duscha så nu blir promenader om dagarna och avvakta med badandet också men ska väl funka.

till det har blir bättre.

åt lite morots pure också som mammsen hade lagat också som var hur god som helst och nu i lobbyn dricka min cola zero som jag köpte på arlanda.

sen saknar jag min älskling också väldigt myckey också han följde med nån av comnendanterna på nån resa också, och jag mailade honom om att jag är här nu på tenneriffa också så plus berättade lite annat också som kändes viktigt också så får se när han svarar.

men nu säger jag tack och god natt här i från värmen och kommer att sova gott också 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards