Alla inlägg under november 2019

Av anonym anonym - 10 november 2019 22:41

dagens bilder

älskar deras mintchoklad glass så fräsh och god smak på den.

Av anonym anonym - 9 november 2019 21:57

regn och sol och sen började det blåsa vi misstänkte en tromb

Av anonym anonym - 9 november 2019 21:54

blev väckt av mitt lilla troll på vanligt sätt med att hoppa på mig knuffa mig sätta sig på min midja också  så att man blir vansinnig till slut av detta också.

men var sen helt lung när jag kom upp från sängen och såg att mamma hade gått och lagt men hon mår ju inte så bra pga att hon äter pencelin just ett par dagar till.

men jag åt frukost före henne i allafall och mitt lilla troll kollade på youtube en stund också så kom mamma upp käkade frukosten och så bestämde vi oss för att gå ut hon påstog att dom hade öppnat en ny lidl här närheten än vad den man vart på ligger.

så vi tog med dramaten och lillemans vagn också så promenerade vi till punta brava och gick omkring där  och in till lekparken där också en stund.

så att lill trollet fick leka av sig en stund också innan vi gick och då började blåsa och det var ingen svag vind en riktig hårdvind från ingenstans var detta.

och sen så kom ösregnet också som nu har hållit på hela kvällen nu också.

sen tänkte vi ta en kvälls promenad men vad händer precis då kommer detta ös regn också som visst ska nu hålla på veckan ut här som jag fattade saken angående vädret.

så har vart en del rastlös också när man har prata med pojkvännen ocks när han tog och skrev till mig   inte hört av honom på 3 dagar nu eller.

Han vill ju veta hur det går angående det här med hans saker och jag tog ju mitt beslut att berätta detta för s.j och nu får han ta och tjafsa med detta konstiga företag  i stället än mig och berättat att jag kommer aldrig förlåta mig själv om det händer älsklingen något eller som sagt.

och att sakerna inte längre kan stå i norge och att antingen att s.j får hem det eller att jag får hem detta men viktiga att det kommer nu.

så nu har jag gett kontakt personen då s.j mail adress och sen s.j min kontakt persons mail adress så att han den kontakt person A tar saken på allvar också.

men lovade älsklingen att kolla om s.j hade skrivit något mer till mig också som han inte ännu hade i allafall.

än i förgår men nu ska dwt i botten med det här som sagt och paketet till antingen eller s.j och ingenting annat.

 

 

 

Av anonym anonym - 8 november 2019 22:59

från europas bäst djurpark 2012-2019.
ska försöka ta en bild på tåget också när jag har möjlighet.
mitt lilla troll älskar detta tåg och lika lycklig varje gång.

Av anonym anonym - 8 november 2019 22:46

i dag blev det att besöka loro parque ska berätta lite mer om vad det är för er som inte till detta  och vad det är för något eller bara hört ordet och undrae vad detta är om ni inte själva har vart där.

det är alltsä en djurpark som är europas bästa djurpsrk enlig tripvisor antar då från 2012 - 2019.

har lagt ut bilder från parken ckså .

men vi kom i väg och gick sfation där tågen åker/anländer i från loro parque det äldasta djurpark och europas bästa djurpark är detta och sen också olika orginisationer för alla djur utrotade eller som är på väg att bli det  och sånt uppskattar jag  det bevisar att man bryr sig  om djuren.

min son älskar denna park och tåget som han alltid är lika ivrig på att få åka och komma till.

och deras späckhuggar shower är ju helt fantastiska också måste jag säga vad jag personligen tycker är det inget som man ångrar att se.

jag har sett dom sen första gången som då var 2012 och nu 2019 eller typ sista näst sista månaden av 2019.

saknar älsklingen mycket och tänker på honom också mycket och i dag önskade jag att han var här och se denna späckhuggar show med mig.

sen en snabb sväng till våran bekanta här som lillen är orolig att se också.

ducsh också  när vi kom hem också.

 

 


Av anonym anonym - 7 november 2019 23:11

Dagens bilder

Av anonym anonym - 7 november 2019 22:09

när man vaknade i morse mitt lilla troll som väckte mig med att skrika mamma vakna.

och det första som händer var att jag hostade och höll på andra morgonen i rad suck.

men vi bestämde oss för att gå ut en sväng i dag som man typ ångra när man var halvt i stan slutade med ös regn ☔️ så var bara att att springa under närmaste hus tak tur var så hittade vi lite regn skydd i väskan men slutade med att vi gick in ale - hop och skaffa oss paraply allihopa insåg att man inte hade något annat val som sagt annars hade man vart som en våt hund.

men gjorde våra ärenden så gick vi hem och vad händer då jo att då kom solen nästa klar blå himmel till och med varmt och skönt i solen också .

men blåste gjorde det tyvärr tror att jag hörde till och med åska typ nån smäll.

så vi har vart inne sen resten av efter middagen .

och lill trollet lekte och jag lekte med honom en stund också med legon och kollade lite på youtube med honom.

medan jag höll på med den här anti stress boken tror jag färg lagt 1-2 bilder och sen efter den är klar att använda den till min tårtföretag också.

och nu på kvällen mailade jag min manager ( förvaltare tål ej det namnet ) så föredrar manager.

angående om älsklingen o vår leverans som han kallar det.

och hur viktig han blivit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards