Alla inlägg under november 2019

Av anonym anonym - 3 november 2019 22:50

vet egentligen inte vad man ska kalla denna dag i stort sätt helt ärligt från ångest panik attack i går och värk i kroppen så klarade jag den här resan som jag aldrig trodde att jag skulle klara eller förvånade mig verkligen helt ärligt  att jag klarade.

det gick bra och smidigt att ta tåget till fridhemsplam och sen tvärs över gatan övergångs stället mot rålisparken så ligger hållplatsen för flygbussarna och tog verkligen ingen lång stund att åka.

så blir det med flygbuss igen så blir det allt från fridhemsplan igen, det var ett stopp än och via ks också direkt till motor vögen och inga mer stopp än detta.

så snabbt och smidigt blev lite orolig vad som hade hänt med min resväska när jag hämta den för den låg så inpackad också längre bak men hittade både kabinväskan och resväskan för jag måste vara den ända som har snorkfröken på min väska också 😂 men sägs att det bästa man kan ha är då lite udda väska super nöjd med den också.

incheckningen var lurig eftersom det var alternativ man hade och jag trodde jag hade gjort fel och sökte hjälp.

och sen efter det så blev att lämna in väskan men det smidigt det också så klart.

genom kontrollen och som nu var väldigt trevliga också för en gångs skull inget pipande eller .

och gaten låg precis vid kontrollen så det var smidigt som sagt.

men jag märkte hur skakis jag allt var när jag gjorde en undersökning vid gaten hur jag skakade och sen också när jag skulle betala min drycker också som gick på 71 kronor så det ska jag skriva upp i min ekonomi bok i morgon när jag fått met reda på kläder och saker.

dock blev jag smått irriterad när vi klev in i planet för att jag gick in på fel sida och så dirigerade värdinnorna för det skulle gå snabbare också.

men vad händer placerar mig och ett par andra på fel plats också.

men till slut löste det sig i allafall men vi var 5 minuter försenad också tyvärr.

och sen skulle vi vara en kvart tidigare men blev lite försenade i stället.

men bleb

blev tvungen direkt och fråga vart bussen jag skulle med gå någonstans också.

som löste sig så set var jag och så en till som klev ombord.

så vilken resa man har gjort helt ärligt .

men är otroligt stolt över mig själv också är jag trodde aldrig i mitt liv skulle hända eller inträffa som sagt.men visst buss resan tog sin tid som sagt men gick bra också ställen man fick se som man inte  sett tidigare som man fick se.

så mötte min skrutt och mamma mig utan för hotellet också hjälpte att checka in mig.

tog en snabb dusch sen natta min skrutt också  märkte att jag hade fått en kraftig mens nu när jag skulle duscha så nu blir promenader om dagarna och avvakta med badandet också men ska väl funka.

till det har blir bättre.

åt lite morots pure också som mammsen hade lagat också som var hur god som helst och nu i lobbyn dricka min cola zero som jag köpte på arlanda.

sen saknar jag min älskling också väldigt myckey också han följde med nån av comnendanterna på nån resa också, och jag mailade honom om att jag är här nu på tenneriffa också så plus berättade lite annat också som kändes viktigt också så får se när han svarar.

men nu säger jag tack och god natt här i från värmen och kommer att sova gott också

Av anonym anonym - 3 november 2019 12:17

nu är jag på och resan ut till arlanda gick också bra.
men natten vart inte den bästa sov ganska oroligt hade svårt att somna svårt att koppla av också .
panik attacken i går kväll.
tänka på älsklingen också som skulle göra någon resa med sin commedant.
men mailade honom om min tenneriffa resa.
uppdaterar senare.

Av anonym anonym - 2 november 2019 23:08

det blev ändå en promenad i dag upp till fridhemsplan dock kände jag av värken i vader och fotsulor .

men orsaken till att jag gick till fridhemsplan det var att  min mamma hade lite tabletter som hon behövde på ut och som jag skulle ta med till henne.

efter detta var jag klar med min packning också  och så kom systersonen hem också berättade vad som hänt mamma och sen tänke jag på lite saker min social fobi som jag har och har ångest för den här resan flyga ensam sitta ensam 6 timmar på ett flyg rena plågan ju i mina ögon är smått flygrädd.

så jag bröt fullständigt ihop här i kväll från ingenstans.

saknar älsklingen som skulle resa med commander  som kunde för att lösa vårat problem  som jag förstog det men skulle snart va tillbaka.

skulle absolut vara skönt om man fick det ut världen det här med hans leverans på kläder mm slippa värken som man har just nu också .

men mailade honom att jag nu i morgon åker till tenneriffa och sen berättade lite annat också dock vet ni sen gradiviteten och situationen över den o hur kräket till pappan vart och varför jag tog mitt beslut till ensamstående mamma och .

och sen påminna om han inte ska glömma höra av sig till s. j också så att det är klart.

Av anonym anonym - 2 november 2019 07:55

dagens började bra i dag kände jag och kände att värken i axlar och bröst har blivit smått bättre än tidigare till och med så denna tenneriffa resa kommer att allt bli bra men jobbig flygresa eftersom jag varken har någon anti stress bok eller att färglägga eller läsa.

men samtidigt hoppas jag att detta flyg har wifi men det har dom flesta norwegian flygen också  så klart.

i dag är det då packa som gäller och vad man nu ska ha med sig dit och att det inte är för mycket eller som sagt och så klart.

tog c:a 2 timmar att börja skriva min reslista och sen efter detta så kom jag i gång med packandet och pricka av  mm .

inte mycket energi men det får duga för mig del .

men hela dagen ängades åt att packa och inget mera.

trodde jag skulle hinna med en promenad förhoppningsvis kanske man får se.

Av anonym anonym - 1 november 2019 09:40

jag sov gott i natt visst ont i nacken och resten av kroppen  började värka nu i går kväll ( ingen träningsvärk inte den sortens värk.)

dock så vaknade runt 03:15 och när jag somnade om så då hände det.

men ska först och främst säga att det här är något som jag inte direkt ser på  och sen för det andra att det inte är direkt barnvnälig som exempel att om föräldrarna sitter och tittar barnet kommer  in för att ha vaknat till och kände sig orolig och börjar fråga ut föräldrarna.

och den sortens film kategori är då porr.

det här är varken något som lockar mig eller intresserar mig eller gör mig upphetsad och aldrig vart intresserad av detta  eller .

och så kom detta med i min drömm i natt skulle inte en chans finnas att jag  skulle ställa upp i en porr film verkligen  inte.

och det vet alla som känner mig att jag aldrig skulle falla mig in och göra.

galet ju helt och hållet som sagt vad man drömmar under det medvetna och oundermedvetna etc etc  men det här var något sjukt skummt helt ärligt talat.

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.