Alla inlägg under december 2019

Av anonym anonym - 1 december 2019 23:00

det blev samma historia ännu en gång som i går morse att jag somnade om efter att h.l hade då gått och det har med tenneriffa resan att göra som det är förtillfället så tyvärr.

så vaknade runt i dag och kände hyfsat utvilad också gjorde jag så gick till köket började med frukosten eller satte i gång vatten kokaren med vatten så hörde jag ett par små tassar komma ut i köket så lagade jag frukost till honom och rätt sorts frukost också till och med. och svarade en kompis på chatten också önskade en glad advent också.

så kom mammsen till köket också  och ville ha frukost så ordna det också sen började göra mig i ordning för gymmet också eftersom jag skulle till zumban i dag också så klart väcka kroppen till liv.

vackert väder har det vart i dag och kan inte ännu begripa att det är i första december och sen att det är första advent också var har detta år tagit vägen helt ärligt.

men zumban gick fint också och hon var glad av att se mig igen också det var lite nya steg uppvärmningen var det nytt på och mot slutet av passet också.

och skönt att komma i gång men dock fick jag mensen i dag på morgonen märke jsg när jag var på wc. n och satte trosskydd på mig och visade sig vara en kraftig blödning totalt blodiga var dom trots skyddet.

sen hem duscha tvätta håret slänga gym kläderna i tvätten .

och bestämde i dag att började med kul pyssel nu både för mig och med lill trollet.

lovat bakning med han blir då pepparkakor/ myffins i den nya formen som är till för julen också.

och ska tänka ut vad man kan göra flr enkelt jul pyssel med honom och på egen hand.

bilder funns på starten på min gran och hoppas på att få den klar på dagen i morgon bilderna kommer i enskildt inlägg sim allt annat jul pyssel kommer.

så fortsättning följer nu som sagt och varje dag nånting också genensammt och saker som jag har gjort.

och såg nu jul kalendern vet ej vad jag ska tycka om den som sagt.

 

Av anonym anonym - 1 december 2019 22:45

starten på min gran som jag håller på med.
är lite mer avancerat än jag trodde att det var.

det är plast skedar

här är lite av hur jag har tänkt mig än så länge.
har lovat lill trollet att göra en gran med han också men blir dock inte denna variant.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards