Alla inlägg den 2 januari 2020

Av anonym anonym - 2 januari 2020 23:15

sov gott även om det inte blev så många timmar eftersom jag har kollat på film dom här dagarna också. 

i dag var det fint väder så jag och lillen gick ut runt halv två när köparen hämtade sina väskor och gummistövlar då passade vi på att gå ut en sväng och sparkbrädan och snurra omkring en stund ville gunga mm så var in på gården på förskolan och gungade en stund också .

men ingen bebis gunga denna gång var det nu gällde dom här däcken som man kan sitta på och ha fötterna på ett mindre däck.

men vi var ute runt två timmar totalt sen gick vi hem och tog det lugnt.

så tog det lugnt nu resten av dagen med lill trollet och mysade med honom resten av kvällen.

Av anonym anonym - 2 januari 2020 01:00

man såg ingen sol på dagen förutom lågt vid taken.
men kom en fantastisk solnedgång från ingen stans alls förutom detta som kom på kvällen riktig häftig solnedgång var det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards