Alla inlägg den 6 januari 2020

Av anonym anonym - 6 januari 2020 22:00

skitväder och jag somnade om som vanligt och mammsen försökte väcka lill trollet men han tyckte ännu det var natt när han väckte.

och jag grymt morgon trött som vanligt väcker man mig som nu runt 07:00 så kan man fullständigt glömma att jag är vaken och pigg närmare tvärtom helt ärligt att jag går och lägger mig och somnar om och vaknar när det ljusna ute också.

och känna kroppen är utvilad helt och hållet också.

och det viktigaste bra humör så klart  det är nr 1 det
men kom upp vid nio som mitt lilla troll också gjorde.

i dag har jag o lillbusen lekt och hållit på med modell lera också en stund  tills det blev att ta undan detta också.

virkat med jämna mellanrum och sen också har jag .

har smått börja planera in min träning och speciellt kosten  nu som från och med den 20 januari kommer allt att bli  veganskt  förutom vissa produkter  så klart som jag ännu vill ha kvar för mineraler och vitaminer mm vill inte hålla på med en massa tabletter också.

och sen tog en vännina kontakt med mig som kommentera om jag redan hade gjort klart tårtan och var det inte lite väl tidigt eller etc etc så att jag ett ända stort frågetecken på det hela.

och jag som inte änns börja på det hela ännu eller.

visst hon har det jobbigt förtillfälle som hon inte vill åtgärda så har det blivit att jag har dragit mig tillbaka o valt att hålla mig borta tills att det lugna sig.

redan sagt .

hon låter sin agression gå ut på mig och min sol som det allt 


 

Av anonym anonym - 6 januari 2020 09:20

  men jag har verkligen bestämt mig för vissa saker nu inte bara inom beställning av tårtor .
utan lite andra saker inom beställningsvärlden så får ta och se hur det går.
men här är en liten smakbit på det hela som sagt.
det andra blir att handla efter finlands kryssningen för då har jag mer pengar.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards