Alla inlägg den 8 januari 2020

Av anonym anonym - 8 januari 2020 23:45

sov gott i natt trots mycket funderingar och oroligheter över min vännina men som sagt är det bara hon slv som kan göra nånting åt detta som sagt.

även om det inte är min sak så är det ju orolig som man blir när man får höra strul med gubbens bästa kompis.😮 vet inte vad jag ska säga om det helt ärligt närmare tvärt om att man fick avsmak.

jag vet inte eller vad som är bäst att säga vad man tycker om detta eller om man ska skippa det.

hon är ju som stora syster för mig och alltid funnits där när man behövt henne.

men hemskt att hon vill såra gubben med detta o hans bästa kompis också.

men prata 2 timmar med henne  sen till gymmet en sväng också.

testa crosstrainern men kändes ännu inte riktigt okey måste jag ta och säga vet inte varför eller.

Av anonym anonym - 8 januari 2020 01:12

har nu årets nya projekt i gång det ena är det i allfall det andra startar jag med lite senare för där måste jag ha det jag behöver.
men den 20.1 kommer jag allt förberedad.
och plus lite annat som behör .
kommer längre fråt måste bestäma mig dör färger utseende på dom.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards