Alla inlägg den 10 januari 2020

Av anonym anonym - 10 januari 2020 20:13

sov gott i natt gick och la mig igen efter att h.l hade gått från dörren och c:a 10 minuter tog det innan mitt lilla troll var inne hos mig och ville ha upp mig.

men fick på mig kläder mm och sen runt åtta ringde våran städare på dörren som kom för att städa här sina städa timmar.

men jag hann lämna mitt troll på förskolan innan också när det hade satts i gång ordenligt den här städningen i lägenheten.

och sen pratade med sonens gud i telefonen.

snacka lite skit mellan oss tjejer men sen vad hon ska ge mitt lilla troll i födelsedags present till min lilleman.

men mest blev det här med vikarie jobbet och det ena till andra angående om hennes anställning som jag inte kan bestämma eller.

så det var våran diskution .

annars så börjat planera mitt lilla trolls födelsedag om vilka som ska komma hit på hans födelsedagsfikan som jag nu börja planera in lite smått speciellt vad man ska hitta på för tårtor dinosaurier har hitt en modell på den också sim jag sparat som jag ska sen visa upp u egna versionen så det tolkas med att man kopiera in på någons annan bild så kommer göra en egen version som sagt så ska jag visa upp ett alternativ .😊

men tagit en promenad också i dag som tog runt 60 minuter var skönt det men vinden i håret ingen kraftig vind.

men sen dagen har annars vart bra  i snyggt resultat på städningen som  vi har bestömt oss flr.

blev grymt snyggt över allt som städades från golv/till ytor .

så vi är nöjda med det och sen får se hur nästa grovstädning på golvet och ytorna som är planerat.

 

 


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards