Alla inlägg den 15 januari 2020

Av anonym anonym - 15 januari 2020 23:55

lämnade mitt lilla troll och märkte på honom att han tyckte att det var jobbigt men men tur var så kom hans bästa kompis och mötte upp honom.

jag hann med en till kaffe kopp så var det dags till att gå till kuratorn som jag nu har haft 3-4 år nu blir det.

och tog mig en promenad dit och små regnade gjorde det också till och från.

men hann precis i tid denna gång gjorde jag och känms ju helt vansinnigt hur man alltid kommit några minuter försent också.

men pratade om c och det här med hans paket och min reakti med att jag fick ta och säga stopp till slut .

men att det måste ordna sig på nåttvis som sagt.

kom hem sen och pratade med mammsen en stund och jag drog i gång 3.e plåten med chocklad kakor.

och sen hem och hämta lill trollet från för skolan  så blev det en lugn hemma kväll för honom också för en gångs skull.

prata med systersonen mamma prata med silja och fixade in bilen och henne o lill trollet så att dom kunde åka till villan en sväng.

fick i samma veva veta att syrran nu är inlagd på sjukhus och jag hoppas verkligen nu att dom håller kvar henne länge också och inte bara ett par dagar som sagt.

så lugn kväll blev det men vart blåsigt väder ute har det varit.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards