Alla inlägg den 17 januari 2020

Av anonym anonym - 17 januari 2020 09:52

go morgon !
skriver redan nu så får jg se om jag hinner skriva något i kväll eller inte men hoppas i allafall att jag gör.
grymt trött är jag i går kändes det som en mardröms dag som gjorde att jag fick ta och boka ett möte på förskolan för jag känner att det som pågår där som har med yr väderna och göra som finns där och som har gjort min son rädd för att gå till förskolan är inte okey.
så somnade ganska sent i går gjorde jag och som vanligt gick och la mig också igen.
så väckte sonen mig med att dra av täcket på mig o ville ha upp mig .
men har packat nästan klart allting också .bara små saker flytta över lite pengar till kontot också så att man har både kontant och på kortet vet ju ej hur detta fartyg är om det som serenade eller inte mer kontant fritt där.
åker ju aldrig i stort sätt silja symphony bara serenade men undantag denna gång.
mycket shopping i tax freen kommer det allt att bli på denna resa eftersom jag ska ha massa choklad också.
och sen en choklad som man aldrig får här på land så det blir bra göra en special tårta till lillens kalas.

men nu ska jag dricka upp min andra kopp kaffe ta en snabb dush o sätta ett ansikte med neutrala färger har jag tänkt och se vad för reskläder jag ska ha på mig sen hämta lill trollet.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards