Alla inlägg den 21 januari 2020

Av anonym anonym - 21 januari 2020 14:30

vaknade sju som man nu mera glr.
gjorde i ordning frukost till mig runt halv åtta satt och planerade vad jsg skulle prata om på mötet som man skulle diskutera också var fortsättning på projektet är ockdå så klart.?
så mötet var kl 10 på morgonen och på gick c:a en timmr.
sen kom jag hem efter så bestämde jsg mig för att fortsätta med bakningen till min sons o systersonens födelsedagsfika.
så bestämde mig för 2 olika fluffar till 2 olika tårtor som sagt.?
men sen kaffe sugen drack upp kaffet och däckade i hop vid köksbordet och somnade också .?
men sen lagade jsg dessa fluffar
2 dl vispgrädde som värmer på spisen ej kokar bara värmas.
lägg i den smak på choklad eller någon snnan smak .
ställ in i kylen och låt stå över natten för bästa fluff smak/resultat.?
blir kul och utmanande det här men kul samtidigt också.
annars sen pratat med den här som bor i skövde också och sen en annan kille som bor i lund som jag har ledsna på.
för han i skåne bor i och tjatar väldigt mycket om sex dickpics och vill att jag ska typ bedömma att hans kropp se bra .
trots att jag säger och sagt att jag är den person som accepterar hur killen ser ut och spparaten ser ut .
något jag för ofta säga i från att det inte behlvs att skickas till mig såna saker. i
men lagat fyllningarna till tårtorna ska vispad i morgon och frysa in så att jag vet att det är klart till dom 2 första tårtorna.
amerikanska chokladen och sen den här italiensks tiramisu smaken.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards