Alla inlägg den 27 januari 2020

Av anonym anonym - 27 januari 2020 09:22

vet inte om jag ska slratta eller gråta angående detta som jag nu berättar om helt ärligt.

med tanke vi hatar varandra tål inte varandra pratar inte med varandra.

och speciellt nu efter mitt missfall också så har mitt hat blivit ännu större också eftersom jag ansåg att den här personen försökte ta mitt liv.

men i mitt mina ögon är tyvärr denna familj fart blind tar inte saker på allvar.

fick höra att det är nån som har tagit ett lån på den här personens namn jag misstänkte nästan att detta skulle in träffa nån dag eftersom han grovt autistisk 100 % och sen förståndshandikappad också så klart.

och som sin mamma själv god är för snäll av sig går på vad som helst och efter klok också om änns det ordet finns i den familjen.

han chattar konstant låter sig utnyttjas helt också hållet köper saker till andra eller skickar pengar till nån som han inte änns känner överhuvudtaget ger ut information om sig själv mm också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards