Alla inlägg under januari 2020

Av anonym anonym - 2 januari 2020 01:00

man såg ingen sol på dagen förutom lågt vid taken.
men kom en fantastisk solnedgång från ingen stans alls förutom detta som kom på kvällen riktig häftig solnedgång var det.

Av anonym anonym - 1 januari 2020 12:46

god fortsättning på det nya året till och att hoppas att det började bra också.

själv fick jag ju ett anfall och årets första anfall också var det.

så har vart ganska trött i dag och somnade vid köksbordet också så klart.

men har dag vart en dag som ordet har heta duga och har vela se filmer stig - helmer filmerna typ hälso resan som jag har missade tror jag .

men nu är det film kvällar ett par kvällar också.

men inne dag och har nästan nu blivit klar med ytorna till och med .

och saker har man fått såld också till och med .

men med att rensa från yttorna har 2 ställen kvar att snygga till tills att våran städerska kommer.

har lite små saker på golvet ena ska sparas efterso

 det är to do list har en spn öppnad och den andra ör inte alls öppnad eller ens använd.

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards