Alla inlägg den 3 februari 2020

Av anonym anonym - 3 februari 2020 13:14

har var lite dålig att uppdatera dom här senaste dagarna.
mest för det att har varit så mycket med kalaset också som påverkade med allt pysslande också.
har sen i helgen fått världens underbaraste pojkvän i skövde vet inte vad jag ska säga med allt kändes bra kände inga konstigheter eller överhuvudtaget bryr sig lillen och mig funderar på att flytta till stockholm också för mig och lillens skull också vad mer kan man säga.
sen jag började prata med pojkvännen så har jag börja må bättre gladare stress symptomerna är nästan borta också känner mig bara lycklig.
när man ännu hade med c och göra så hade det bara blivit allt värre och värre hade nog i stället hamna på psyket i stället.
och tog mig en rejäl funderare och tog detta beslut också att satsa på denna kille i stället.
det här med c blev ju bara för mycket i stället inkl militär i syrien och håller stridar fått höra skrämmande historier i stället så det räcker och all utpressning också.
dock måste jag ju säga detta till honom men måste tänka på saken innan i allafall.

Av anonym anonym - 3 februari 2020 01:12

har var dålig på att uppdaterar dom häe dagarna .
men rolig

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards