Alla inlägg under februari 2020

Av anonym anonym - 18 februari 2020 20:11

sov gott denna natt trots att jag var smått orolig för att inte kunna sova som sagt.

min älskling somnade ju mitt i samtalet som exempel i  går 😂😂.

 

Av anonym anonym - 17 februari 2020 14:10

jag har verkligen vart dålig på att uppdatera här dom här dagarna/kvällar men vart så grym trött så har knappt orka ha ögonen öppna helt ärligt somna med mobilen i handen i stort sätt.
haft 2 anfall förra veckan också till och med.
som har tagit på krafterna också .
och sen hittade lite saker angående om c också härom dagen som gjorde mig rasande också och hur glad jag är för att jag sa stopp åt det hela också.
det var en skämtare så att det dånade såg en massa mail på nätet som han hade skrivit till mig och sen till en massa andra tjejer också samma mail så jag skrev till c att han är nu körd och dumpad av mig och skrev det också till detta företag också som sagt att det är över mellan mig och c och att vi inte har någon mer kontakt alls och att lycka till med att få hem paketet igen också.
men jag är nu ute ur bilden helt och hållet oxh ta ingen mer kontakt med mig.
men så kom detta sanningen i vit ögat så kommer nu att gå till polisen med alla dom här kvittorna o mailen som han denna kontakt person på företaget hade med mig för ska gå i botten med detta som sagt vare sig om jag får tillbaka nån summa pengar eller inte men så vill jag hade det här i botten.
men sen till det positiva att jag har träffat världens underbaraste kille i stället en som verkligen bryr sig fötterna på jorden också bryr sig om lilltrollet också.
och det är han som jag pratar med flera gånger om dagen också.
och därför har inte riktigt hunnit skriva regelbundet.

Av anonym anonym - 13 februari 2020 23:48

en aning piggare i dag har man vart.

så att det blev gymmet också till och med har ju vart en aning försiktig efter anfallet också som man hade för ett par nätter sen också.

i dag gymmet cykel och crosstrainern blev det denna gång också men i lite saktare tempo också var det som sagt.

Av anonym anonym - 12 februari 2020 22:40

sov helt okey i natt men väldigt trött har jag vart nu sen sista anfallet jag hade härom natten.

men lämnade lill trollet på förskolan den hem och drack andra koppen kaffe och somnade på köksbordet gjorde jag också.

så måste ha allt ha sovit runt en timme sen kom mammsen in och fråga om jag hade somnat kunde inte säga npnting annat än nej som sagt.

så satt och pratade en stund och sen ringde älsklingen mig också en stund så vi pratade ett bra tag  märktes att man var trött både jag och pojkvännen.

och sen kom min mens i dag också inget roligt alls måste jag säga att men hellre att den kom ni än nästa helg som sagt också.

 

Av anonym anonym - 11 februari 2020 23:40

Av anonym anonym - 10 februari 2020 23:30

hade ett anfall så att spring omkring under anfall hade visst vart ett rött häftig också.

men var grymt tröttsammt efter mite huvudväek somnade fram med min kopp med kaffe på köksbordet s.

så lyssna på lugande musik att vila till somnade till när jag vaknade med ett dunder av musik.

men bestämde mig att vila o ta det bara lungt resten av dagen.

men sov en timme på dagen könde behövdes.

lovade att jag bara jare.

forsatte sen med köks matta som jag håller på att virkar som jag har börjat med nu.

inte klar med ugglan som blir att ha på soffan som jag blir klar efter det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards