Alla inlägg under mars 2020

Av anonym anonym - 12 mars 2020 11:00

sov bra i natt men hade dock en aning svårt att somna efter att jag fick höra att den här pandemin har kommit som sagt.

är ju personligen smått lite orolig också eftersom man är i riskgruppen pga min ep som jag har.

så bestämde för att gå och träna i dag efter att ha lämna lill trollet på förskolan men när jag hade kommit upp ur sängen så först frågade mammsen mig om vi verkligen skulle åka jag och älsklingen och sen tog ungefär 10 minuter så ringde min älskling och berättade att birka crusies hade ställt in resan och jag var så nyvaken ännu så hängde inte riktigt med i dom svängarna tills jag hade fått lite kaffe i mig så började jag smått förstå.

men jag hade mina aningar antar jag då att vi skulle få skjuta upp den också så klart.

men nu var det också nödvändigt och inget påhitt och plus att det kändes också lite mera säkrare också med att.

men jag har självklart förstående för gymmet också som i dag tog beslutet att stänga alla sina anläggningar så jag känner mig lite strand satt på den punkten.

och sen hade jag tänkt att promenad till slussen för att se guldbron som anlände igår på förmiddagen som jag förstog det.

men då började det ösregna och det tog inte lång tid efter att jag hade lämna lill trollet på förskolan också han typ knappt ta av mig jackan innan det började stört regna ute och kände lite då att nej att jag inte ville gå.

men det hade blivit dagens motion då.

men om det är bättre i väder i morgon så tar jag och går och tittar.

så det man har i dag gjort är då att slänga lite saker  och sopor också duscha o tvätta håret också har jag.

lekt med och kollat på bananer i pyjamas med honom tills att älsklingen ringde.

alltså det enda som man kund/kan prata om det är pandemin alltså aldrig i mitt liv gjort efter alla pandemier som vi har haft som  var 4 som nu är nr 5.

Av anonym anonym - 8 mars 2020 21:33

hade i natt ett anfall  dock vet jag ej hur lång tid det tog ännu.

förutom var otroligt trött på  morgonen var jag tyvärr så misstänker anfallet runt morgon natten som sagt .

mitt lilla troll kom in också väckte mig också så väckte också v.a till mig men hörde knappt hennes knackning i väckt mig.

men hon är trevlig kul att prata med också kunna prata av sig om dagen har vart dålig och plus att hon inte många som kan detta.

sen klockan 11 så var det zumb men det gick bra det också lite att jag tog   lugnare också för inte att nått skulle förvärra det hela.

sen efter zumban hem och bara ta det lugnt som gjorde gott.

saknar min älskling också saknar honom såg grymt mycket,

 

Av anonym anonym - 6 mars 2020 22:53

sov gott i natt men tyvärr fått röda veckan men som tur var kom den nu och inte nu till kryssningen som är den 20.3 mars till helsingfors.
men mensen kom i går kväll i allafall gjorde den.
och i dag underbart solsken och vackert väder och sen hade vi våran städare på förmiddagen här också.
och det gick bra att lämna lilltrollet också utan några problem till och med.
sen vid 14 tiden så skulle jag till min nya ep läkare och helt ärligt så vet jag inte kände mig ganska misstänksam och fick någon udda feeling också .
att han inte var så väldigt insatt i detta ämne, började fråga mig om mitt missfall och om jag har det ena till det andra kändes väldigt konstigt att det inte var ep.n som han borde ha intressera sig i och inte det som jag har lagt bakom mig nu i stället.
så vet inte vad jag ska tycka på fullaste allvar om denna.
och beetende mässigt så var det som att han hörde till en helt annan kategori kostymnisse hållet skulle jag allt säga att han gjorde.
berättade lite för älsklingen också vad jag tyckte och tänkte och hur han var som person också som jag gjorde till en annan kompis också som sag med samma åsikt också.

Av anonym anonym - 3 mars 2020 23:40

var till gymmet i dag visst kände mig ganska trött,på morgonen men det gick bra i allafall så ska inte klaga i allafall.

sov gott och riktigt skönt  och lillen som väckte mig på ett väldigt otrevlugt sätt också men han är en sån just nu och det kommer sälert en dag att gå över också det.

mammsen fick sin elekriker hit och jag började ledsna på allt bullrande så gick till gymmet och bänkade mig där i stället och koppla av i stället på hem vägen köpte jag mjölk till mig eftersom mitt har tagit slut då.

pratade med älsklingen stund också 

gymmet gick bra också.

men lekt med trollet har fundera på bh.n som jag kollade på 

 

 

 

Av anonym anonym - 2 mars 2020 14:53

ett skåp som jag har i finland och sommar villa. men mitt skåp är vitt.

tyckte denna sov hörna var mysigt med hur det säg ut ljus slingan så vaf mysigt att se
på. :-)

här är funderingar som är 1 här tallrikarna också dom är fina och lagom stora också.

här är då det andra alternativet som jag har i finland precis dess är det.
dom är grymt fina.

nån sorts med mikro och ugn den var jätte

kyl/frys också lovade mig själv att leka med fantasin när det är aktuellt att göra längre fram.

3 olika alternativ på micro/ugn tycker att dom ser fina och bra it.

vit kyl/fryskåp är dessa var väldict fina
vill vit varor.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards