Alla inlägg den 4 april 2020

Av anonym anonym - 4 april 2020 10:49

sov bra i natt och riktigt skönt också gjorde jag.

lill trollet kom och väckte mig också var ganska svår väckt som jag förstog detta.

men så kom jag på i dag att det är nu 4 månader sen som

Av anonym anonym - 4 april 2020 08:43

lämna trollet på förskolan och allting gick bra också gjorde det snabbt och smidigt.

men när jag kom hem så bestämde jag mig nu att jag har nu fått nog som sagt och inte lite eller precis.

har ju nu mera som ny års löfte att skräpa till mig med lite saker och på tiden  nu och det är ta saken i egna händer och det har jag nu också gjort kollade på den billigaste x/xs telefonen på swappie och hittade nu en också skickade över bilden till mammsen som sa att den här ska jag punkt och slut och så blev det också så klart.

och så blev för jag vet att s.j fjant har fått en väldig respekt för min pojkvän och gav hans namn i mailet i fall om sj inte trodde mig men det gick in i knoppen i slut eller rädd för nått annat.

men nu har jag en ny mobil  nästa vecka som sagt inte illa.'

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards