Alla inlägg den 20 april 2020

Av anonym anonym - 20 april 2020 22:32

dagen började inte alls bra blev tjafs och såna saker också inte alls kul.
prata med lite vänner om saker plus pojkvännens kontakt person som var riktigt super trevlig också .
Pojkvännen har nämligen gjort bort sig och inte lite eller i stort sätt vad det är går jag inte på eller varför men jag har vart ganska putt på honom och väldigt irriterad också på honom.
respekt för mig och honom så är det därför jag inte riktigt går in på detaljer.
och tjafs med mamma också så har det vart också.
har om plantera lite grönsaker också bytt kruka också har jag.
alltså flytta till andra krukor i dom som har vuxit för tätt in på varandra så att det ska bli bra och sen nått att växa i.

Av anonym anonym - 20 april 2020 16:56

om planteringen är detta.

gurkan & ska köpa 2 stora krukor eller lådor för squash & gurkan .

misstänker att det är min squah detta

fick ta fram växthuset i dag för att få mer plats som jag ska placera dom större i så att dom mindre får mer plats vid fönstret.

hela min grönsaks hörna och i morgon blir det lite mera att plantera vill ha lite bönor av olika slag också plus tog en till förpackning med tomater.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards