Alla inlägg den 21 maj 2020

Av anonym anonym - 21 maj 2020 00:26

jag och barndomskompisen bestämde oss för att ses en stund i dag så jag tog med mig lill trollet och gick över till s som jag kan kalla henne här.
så var vi o tog en fika med lillen och själv klart skulle börja regna när vi skulle gå ut också med lilleman i parleken så det var ju typiskt.
men vi lät lill trollet bestämma om ham var ännu sugen på parken eller inte.
men blev att han ville titta på tv som hanfick i hennes soffa och höll nästan på att somna.
så kände på hans panna som kändes lite mer varm än vanligt.
men vi satt och pratade en stund innan jag och lill trollet gick hem .
ville som vanligt se på nicke nyfiken fick han och mumintrollet också.
men lugnt kväll har det allt vart också till och med.
men kallt har det vart allt ute.
sen på kvällen bakat frukost bröd också, super god bara lillen som inte tyckte om dessa.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards