Alla inlägg den 24 maj 2020

Av anonym anonym - 24 maj 2020 22:20

har nu börjar använda kompresser på såret som jag har nu haft sen tisdag blir det nu.
man har fått byta och hålla på som bara den så att man har blivit galen nästan helt ärligt.
svider o man kan känna av det då och då om man går för snabbt såret har krympt med det svider så att man blir tokig om man stöter i detta också.
har haft i dag lite svårt att släppa den här killen tänkt mycket på honom vill gärna träffa honom igen också så klart gör jag.
det var verkligen något speciellt med honom går inte att beskriva samtidigt eller.
men varm glad positiv pratglad också var han men nått speciellt var det .
kände verkligen inget obehag som jag gjorde av den här som skulle slicka mig på brösten på andra dejten helt ärligt fck närmare obehag av detta när han nämde sig.
men var verkligen ingenting sånt här med den här killen allt var bara avslappnat och lätt att prata med också var han.
så från en skala 1-10 så hoppas jag på att han vill ses mera.
jag har inte blivit kär men tycker om honom det gör jag. utan det är nått speciellt med hans utseende det lunget som han hade också .
så snälla jag är dock inte kär ännu kär tycker bara om honom.

såret är mycket bättre nu än tidigare och det har krympt och svullnaden har försvunnit också har den.
men visst dessa stafelykokerna dom var ju riktigt äckliga i jämför med detta.
gjorde ju inlägg för det för nått år sen.

visst det är ju inte lite var som läggs i den här padden om man säger så.
och hur ont det gör när man ska ta bort plåstret också .
men börjar nu bli smått på bättringsvägen nu.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards