Alla inlägg under maj 2020

Av anonym anonym - 6 maj 2020 21:04

poke bowl med
råris
morötter
avokado
sparris
gullök
vitlök
gravad lax

blev super god och mättande också
men skulle gå efter ett recept och blev 3 olika recept kom på det efteråt sen.

Av anonym anonym - 6 maj 2020 12:29

har vart trött och seg dom här dagarna vet att jag har vart väldigt seg och trött också.
men det har med redan med i fredags att göra också.
träffade en kille jag kan kalla honom för tobbe har egentligen ett annat namn .
tog en träff med honom på espresso house på ett av dom cafer som ligger nära mitt gymm.
var en trevlig fika också en latin amerikansk kille och söt också.
vi hördes av på kvällen och det gjorde att jag inte visste hur jag skulle tolka detta som eller. eftersom det var väldigt mycket sexuella saker som sagt och kändes som att han då bara var ute efter en sak också och kunde inte låta bli att berätta för vänner för att ge tips och råd.
gymm kompisen vänninan i vännersborg 2 kill kompisar också.
alla sa direkt dumpa honom och berättade för den här ena tjejen som jobbar natt så när hon kom hit och berättade mer om detta fall angående tobbe sa direkt att det märks att du inte är så lockad länre eller sugen på att träffa honom eller.
har typ skicka mig hela tiden klock tider på när pendeltågen går o när jag då skulle vara hemma hos honom sen fredag utan att änns har sagt att jag vill detta.
för angående frågorna så trodde jag det handlade om längre fram inte direkt på andra dejten vad jag vet.
så detta har tagit mycket energi på mig också.
plus att det verkar som att det är 2 st den ena verkar vara seriös o trevlig.
medan den and är en kåtbock som också försökt få mig i säng eller komma hit mm.
så sjukt trött på såna typer som tror att dom impar på en på en med detta sätt.
den här killen som vi kan kalla b är super trevlig i telefon positiv inte pressar en eller något kände positiv glad ingenting tvång ha bråttom mm.
alltså tobbe och den som trackasera mig på sexuellt sätt vet jag inte.
hatar sånt helt ärligt måste jag säga att jag gör.
här är orsaken sen min syster som börja igen med försöka sno min ep medecin som är på lincens också.
upptäcker apoteket detta så åker jag dit.
tyvärr har hon blivit nån sorts tablett missbrukare eller tar pengar under dom här senaste åren som vart o in på psyket på med jämna mellan rum också.
för min del är det här jätte jobbigt att man måste behöva bära med sig allt om här eller gömma sakerna gå till lindhagens gatan med dessa så hon verkligen inte kan komma åt dom.

Av anonym anonym - 4 maj 2020 14:53

skit väder regna hela dagen i dag och inte lite eller så vad man har gjort är gallra lite i odling vissa saker märkte att det behövdes.

det också har vuxit så det knackar också måste jag säga och börjar fundera om det är så att jag måste ha ännu ett till växthus till och med att ha ute för att slippa fiberdukarna mm.

låta plantorna bli dränkta som förra året.

sen var jag snabbt till butiken och sen hem var in på min instagram och såg en bild som min vännina hade tagit som jag trodde då allt var ett skämt när jag såg detta årets första åskväder stog det.

hinner logga mig ut från min instagram så kommer det en rejäl åskknall ingen liten och rejäl ös regn också .

så lillen klagade på renget till och med dumma regn det får inte blöta ner mig mm.

 

Av anonym anonym - 1 maj 2020 19:17

var hemma hela dagen i dag pga att det regnar och sen bara vara inne också.

hade haft anfall natten innan och var inte så återhämtad eller precis.

men pratade lite med plantorna annars kollade lite på youtube också.

sen runt 16:00 så var den här killen här smek namn tobbe eftersom jag inte vill ej ut riktiga namnet.

möttes vid tunnelbanan så var tvungen att köpa ett acceskort och resekassa.

jag har just nu förtillfället väldigt svårt att åka kommunalt och sen också att jag hellre promenerar dit jag ska.

är väldigt anti att åka tunnelbana & buss just nu.

Av anonym anonym - 1 maj 2020 00:00

jag har åkt på förkylning ? inte ett dugg kul alls som sagt.
har vart grymt trött nu i 2 dagar också svårt att beskriva hur.
vackert väder har det varit också men kallt.
hjälpt mamma med få ut saker som skulle slängas mm.
annars bara tagit lungt ritat i antistress boken också en stund.
slurma till en timme innan jag hämtade lill trollet på förskolan.
annars bara varit hemma har jag vart.
prata med en kille som jag ska börja dejta också eller träffas i allafall 43 år undersköterska är han verkade vara väldigt trevlig.
tänkt att ses i morgon också är det.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards