Alla inlägg den 15 juni 2020

Av anonym anonym - 15 juni 2020 23:13

var i dag ännu varmare än vad det var i går .
sov gott gjorde jag också dock värmen.
men hållit sig mest i skuggan följde ner till stranden med lillen och mamma.
så passde jag på att sola också en stund tills jag kände det var dags att dra sig till skuggan igen .
det är nån sorts extrem värmebölja här nu kommer varningar hela tiden också om skogsbrand högt ux etc etc .
annars bara lekt med lill trollet också .
och laga lite udda pannkakor till lill trollet också som sagt.
och angående killar så vet jag inte vad jag ska säga som sagt.
har en som har blivit totalt kär i mig som inte ens har träffat mig eller vet vem man är.
detta är ett mysterium för mig helt ärligt måste jag säga.
jag skulle aldrig kunna bli kär i nån bara hur som helst sist jag blev det var den här idiotem som började pressa mig på pengar han som var militär.
men för min del aldrig skulle ta och inträffat att bli.
plus att jag redan har en som jag tycker väldigt mycket också.
saknar faktiskt honom måste jag ta och säga att jag gör.

Av anonym anonym - 15 juni 2020 00:07

en bra dag dock för varmt var det också så man har hållit sig under skuggan nu andra dagen i rad också som sagt.
men vinden vart perfekt har den också tur är om man säger så.
fick mail av kommun tanten som gjorde mig en aning upprörd med att ha mage att säga när jag ska åka tillbaks hit som att jag själv inte verkar få göra fast är det som är meningen med detta så misstänker att det är den ena tjejen som klagat för den ena till det andra också.
eftersom hon gör det så fort jag ska göra nånting och tycker att det är jobbigt som känner ju mig utnyttjad på nåttvis också.
sista dagen karantän också är det super skönt.
har ett hackspett par här också märkte i i går här är lite bilder.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards