Alla inlägg den 20 juni 2020

Av anonym anonym - 20 juni 2020 23:33

sov gott i natt vaknade att den lilla väckte mig.
och i dag tog jag mitt beslut med att boka kryssningen till visby nu med silja symphony mest för att se att det stämmer också.
vart lika varmt som i dag som i går ända skillnaden är att det blåste i dag.
så bara tagit lugnt har man lagade middagenbi dag med gazpaho soppa den blev god men vart inte riktigt nöjd men var min första gazpacho också aldrig lagat tidigare eller så var nytt för mig helt ärligt.
lekt tjyv och polis med lilleman också och såg i kväll en igelkotte promenera rubt omkring här på berget.
och tittar runt på lite nya kläder till kryssningen.

Av anonym anonym - 20 juni 2020 08:24

dagen började med trötthet men gjorde frukost till älsklingen o satte på mumin åt honom.
jag tog fixade mitt satte mig på veranda. så var det mamma .
hon märkte jag hade somna så la mig en stund.
sen vaknade jag o var mer piggar
skick runt lite glad messen till vänner.
skicka till v snacka med henne hon känner jag med lung med o prata om allt.
medan h har gjort sig till kontroll behov och bestämare såna har jag fått nog strunta i h.
lägger ut miin midsommar tårta här trots att den egentligen tillhör min bakningsblogg.
och dejten har jag på riktigt saknat också.
men vi ses ju snart som sagt öven om jag hellre hade stanna här.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards