Alla inlägg den 22 juni 2020

Av anonym anonym - 22 juni 2020 23:41

hade besök av systerdottern i dag och helt ärligt så vet jag inte änns vad jag ska säga helt ärligt.
nu mera så har hon blivit nån bitch och kroppen nybörjare på bodybuilding rakt ut.
inte änns tacksam att man bjöd på lunch utan närmare liv rädd kalla allt vi åt för ohälsosamt .
sa ingenting till lilleman hur han än försökte få kontakt med dom.
tror att han till och med tröttna på dom till slut när han gick i väg o börja leka med sina lego.
aldrig sett en sån iskall person i mitt liv eller jag kan minnas. tragiskt tyväre.
inte direkt nån som ska ha barn eller umgås lmed barn.
annars lunch kväll packat det som ska med och det jag lämnar kvar här.
tycker det är ur jobbigt att åka hem plus bland att h ska styra och ställa.
kommer klaga till chefen via min privata mail,

Av anonym anonym - 22 juni 2020 00:04

sov bra denna natt och lillen väckte mig som vanligt.
så mycket mysigare när han väcker en som sagt än när h gör det i stället.
så när vi kom upp i stora huset så satte sig lill trollet att rita tror det nu var varaner denna gång som han nu börja med.
så det gjorde han typ hela förmiddagen och sen lekte lite med honom man skulle kasta ringar på hattifnattar så får man poäng för det.
så det gjorde vi en stund sen lunch och sen efter detta så blev det ner till bad stranden där det var några andra ungar också en av dom lekte han med i fredags men ville inte nu göra det han kände sig obekväm så han satt på bryggan tills dom var färdiga.
bastubad på kvällen och tvätta håret det behövdes helt skitigt och sen stank gjorde det.
och i sjön var jag också och badade runt 26 grader i vattnet.
min tempratur i allafall om jag ska bada i allafall.
matade fåglarna och då kom två dessa fåglar o skulle ha allt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards