Alla inlägg den 5 juli 2020

Av anonym anonym - 5 juli 2020 23:30

vart lite dålig uppdaterad dom här men har lagt ut bilder för att visa att man lever på nått vis.
hade ju en kompis här som kom över och hälsade på vet att han är lite förtjust i mig han köpte en klänning till mig till kryssningen hoppas ändå på att mina klänningar kommer hinna hit som jag tänkt egentligen tänkt mig.
på dagen tjafsade med mamma eller närmare hon skällde ut mig för ingenting angående om den här visby kryssning.
är okey att fråga tycker jag men att bråka är barnslig samtidigt förstår hennes oro men även om situationen är som den är så behöver man ju komma ut o göra saker som sagt.
så är det på den punkten.
och i dag skit väder också typ regn hela dagen så att man passade på att gå när det var uppehåll.
men fick i hop mina promenader ändå och visade en kompis en bild på mig med nya klänningen som sa att jag har blivit smalare också mm.
men annars bara en hemma dag har det vart prata med lite vänner på messenger.
inget höjdar väder precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards