Alla inlägg den 1 augusti 2020

Av anonym anonym - 1 augusti 2020 21:53

dagen har vart bra tycker jag ritade mycket med lill trollet han ritar verkligen jätte fint måste jag säga och duktig har ritat båtar sen ritade han en tanks i misstag som han kallade båtpistol han kallade den.
lämnade skärp vid miljö stationen hämta ut pengar som mamma får ha hand om förtillfället nu.
sen annars röjt på tomten som behövts .
lekt doktor med lill trollet och lite med hans dinosaurier som jag tog med.?
prata en stund med sonens gudmor också vars ex man flytta ut nu sms.a lite med min dejt också och mitt ex också en stund
och sen bastu på kvällen näst sista badet också var det.
tyvärr blev den en aning för varm sånt händer i bland som sagt.
brukar annars vara noggrann med detta.

våra roliga fåglar som vi har här hittar på sina egna lösningar när vi inte har hunnit sätta ut nötter till dom.

våran tama duva är detta vi kallar larsan.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards